Новости. Робітниче прагнення
Газета "Харківський електротранспорт", 22.11.2003.
Планові ремонти рухомого складу виконуються за заздалегідь складеними графіками. На ТО‑2 у Депо №1 щоденно ремонтується дві машини. Обсяг роботи тут немалий. Адже необхідно, щоб у належному порядку знаходились і кузов, і салон тролейбуса. А головне — щоб всі агрегати, вузли були якісно відновлені ремонтниками, відрегульовані. Бо це — запорука надійної роботи машини в лінії.
А під час ТО‑2 проблем у ремонтників вистачає. Відчувають вони сутужність із матеріалами, комплектуючими. Непросто також давати "друге життя" далеко не новим запасним частинам. І все ж, робітники стараються, аби машини поверталися в лінію у визначений строк. Тут їм неабияку допомогу надають водії, закріплені за тролейбусами. Вони обов’язково присутні під час проходження ремонту "своєї" машини, розповідають про недоліки й поломки, котрі виникли в ході експлуатації. А це, як відомо, тільки на користь справі.
Добре працюють на ТО‑2 у нашому депо бригадир О.В. З****к, слюсар С.М. Г***в та відносно молодий за віком трудівник — електрик Ю.О. Д****ко. У повсякденну роботу вони вкладають не тільки вміння, досвід, здібності, а й душу. Все це якраз і дозволяє виконувати намічені завдання.
В. ІЛЬКУХІН,
начальник цеху технічного обслуговування і ремонту
рухомого складу Депо №1
№93-94 (5157-5158), 22 листопада 2003 року
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Троллейбус |
Перевозчики: | Депо №1 |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.