Новости. Поступатися лідерством 38‑му не пасує
Газета "Харківський електротранспорт", 20.12.2003.
Мабуть, сьогодні варто нагадати, що 38‑й маршрут у Депо №1 — найдохідніший. Він зв’язує дві досить важливі точки нашого міста: кінцеву "Станція метро "Наукова" та Олексіївський житловий масив (станція "Проспект Перемоги"). Тут, по проспекту Леніна, де проходить "тридцятьвісімка", протягом весняно-літнього періоду тривали великі роботи, пов’язані із будівництвом метрополітену до вищеназваного масиву. Не припинялися вони і восени — дозволяла погожа днина. Отож, досить часто на цій ділянці рух тролейбусів закривався і 38‑й маршрут змінював свій шлях слідування: водії їхали через Саржин Яр.
Однак за будь-яких умов перед руховиками ставилася і ставиться одна мета: ні в якому разі не зменшувати збір грошової виручки, забезпечувати харків’ян надійними перевезеннями.
Як же виконують вони поставлене завдання?
Треба сказати, що 4 грудня з самого ранку у роботу водіїв внесла свої "корективи" зимова погода — на контактних дротах була ожеледиця. До того ж підмерзло. Проте по проспекту, як і належить, тривав рівномірний рух тролейбусів, інших транспортних засобів. Відчувалося, що задоволені і водії, і пасажири.
На кінцевій "Станція метро "Наукова" працювала диспетчер Г.С. Х****к. Вона також наголосила, що рух поки що іде спокійно, хоч вранці тривав ремонт контактної мережі біля колишнього магазину "Дружба", проте це ніяк не відбилося на ритмічності.
— Взагалі, — підкреслила Ганна Сидорівна, — перевезенню мешканців Павлового Поля, Олексіївки, рухові по проспекту Леніна адміністрація Депо №1 постійно приділяє велику увагу. От і сьогодні уже я побачила багатьох керівників середньої ланки: начальника маршруту І.П. Л*****ва, наставницю Г.М. Б*****й. Ще були начальник відділу збору виручки Л.В. Д*******ко та її заступник Т.М. К*****на. Оскільки на дротах ожеледиця, то з депо передали 20 пар вугільних вставок...
Словом, все підпорядковано одному завданню — перевозити пасажирів і за надану послугу отримувати виручку.
Одна за одною прибували на кінцеву машини. Диспетчер відмічала 8‑й і 38‑й маршрути, контролювала і ті, що проходять, — 16‑й і 18‑й. Вони, наче на замовлення, їхали за розкладом.
А в цей час до диспетчерської наближалися контролери. Неважко було здогадатися, що вони затримали "зайця". І припущення підтвердилося. За словами О.Ю. Ч****на, пасажир пред’явив "Пенсійне посвідчення", яке викликало в них сумнів.
Та все ж більше спостереження "прикуте" до роботи машин "тридцятьвісімки". Цілком закономірно, адже тут їх у будні працює 26 випусків, інтервал — 2 хвилини, рейс триває 22‑23 хв. Як тільки-но під'їжджає та чи інша, начальник маршруту І.П. Л*****в дає конкретну характеристику водієві, кондукторові чи взагалі екіпажу.
— Зараз на маршруті трудиться 38 водіїв, на дві особи менше кондукторів, недокомплект двох, — розповідає І.П. Л*****в. — Працює тут багато хороших водіїв, які стараються і регулярність руху виконати, і грошову виручку в депо привезти. Серед них О.О. К*****а, В.О. Я*****а, В.І. Д***к, О.Д. О****ко, І.В. С**. На 100 проц. справились із виконанням фінансового плану в листопаді кондуктори Л.Б. Ч** та С.В. У****ва. Відповідно до каси підрозділу кожна привезла 4139 грн. і 4240 грн.
Є й такі водії, що часто простоюють через поломки машин, іноді не дотримуються розкладу руху. Це В.В. Г******к, С.М. Я****н, М.М. Л***н, В.В. І*****н. Взагалі у жовтні на 38‑му регулярність руху — 87,1 проц., доходи — 140,6 тис. грн.. Нам дуже важко працювати через постійні закриття руху, які впливають на показники роботи.
І диспетчер, і лінійні працівники та водії скаржилися на велику кількість затримок, що трапляються на проспекті через вузьку проїжджу частину на зупинках "Вулиця Отакара Яроша" та "Вулиця 23 Серпня", тощо. Дійсно, перепони у роботі руховиків на сьогодні є. Їх легко помітить кожен, якщо проїде у напрямку проспекту Перемоги або навпаки.
Начальник планово-економічного відділу депо С.М. Л***ва і начальник Депо №1 А.С. Герасименко також наголошували на проблемах. Анатолій Савелійович зазначив, що на сьогодні 38‑й маршрут — один із найскладніших у Харкові, по проспекту Леніна рух досить інтенсивний, причому насичений різними транспортними засобами і, зокрема, іномарками, що ускладнює гарантування безпеки руху. Щодо збору виручки, то резерви ще є: і надалі його необхідно нарощувати, з метою чого тримати під постійним контролем.
Довелося, їдучи на Олексіївку, побачити й "перевірочну інкасацію", під яку "попала" кондуктор 3.Є. І*****ко. Як сказала вона сама, у неї було "все в порядку".
На жаль, у порівнянні з минулим місяцем у листопаді показники роботи "тридцятьвісімки" знизились. Як сказала С.М. Л***ва, регулярність руху склала 86,1 проц., доходи — 128,7 тис. грн. Причина — закриття руху у суботні дні. А ще — понад 20 затримок різного роду на проспекті, про які говорив І.П. Л*****в.
Так, це — об’єктивні причини, та коли 38‑й змінює маршрут, пасажир відразу орієнтується. Бо до його послуг сьогодні вистачає інших видів транспорту на тому ж проспекті. І все ж, як зазначив А.С. Герасименко, ми не повинні на це кивати, а навпаки ще більше зосереджуватись на поставленому завданні й у цій ринковій конкуренції вигравати, якщо хочемо нормально функціонувати. А ми до цього прагнемо.
М. ЗЕЗЮЛІНА
№101-102 (5165-5166), 20 грудня 2003 року
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Троллейбус |
Городские маршруты: | Тб38 |
Конечные городских маршрутов: | Ст. м. "Наукова" |
Улицы и площади: | проспект Науки |
Перевозчики: | Депо №1 |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.