Новости. Інформація підвищує оперативність дій
Газета "Харківський електротранспорт", 24.01.2004.
Наші часи недаремно називають "Інформаційною епохою". Адже саме інформація стала визначати оперативність реагування на ті чи інші ситуації, якість прийняття конкретних рішень. Ось чому в минулому році наш відділ налагодив на підприємстві комп’ютерний облік вибуттів трамваїв та тролейбусів. Суть цієї роботи полягає в тому, що на ЦДП працює група диспетчерів, котра отримує, зокрема з кінцевих станцій та депо інформацію про вибуття рухомого складу. У спеціальну карту та в персональний комп’ютер заносяться дані про те, з яких причин це сталося — простої без бригади, з технічної несправності тощо.
Наступного дня вранці, до 9 годин, інформація надходить за допомогою створеної на підприємстві мережі на деповські комп’ютери. А у підрозділах на неї вже чекають. І ще до селекторної наради їх начальники можуть познайомитися з оперативною інформацією по кожному простою рухомого складу. Подається час, коли він почався й коли закінчився, скільки тривав.
Тепер начальники депо можуть, отримавши найсвіжішу інформацію, швидко вживати конкретні заходи, спрямовані на якісний ремонт рухомого складу, аналізувати ситуацію а в цілому, контролюючи динаміку подій, що мають місце.
Немає сумніву, що збір і обробка інформації за допомогою комп’ютерів відповідає вимогам часу, реально допомагає експлуатаційникам в їх роботі.
Б. УРІН,
начальник відділу АСУВ служби руху
№5‑6 (5173‑5174), 24 січня 2004 року
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Трамвай, Троллейбус |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.