Новости. У спрямуванні зусиль — результат
Газета "Харківський електротранспорт", 31.01.2004.
Тролейбусний маршрут №1 — найдоходніший. У середньому в минулому році кожен кондуктор привіз 52,6 тис. грн. Це, як сказала начальник відділу збору виручки тролейбусного депо №3 В.Ф. Непомнящих, найвищий показник. Серед тих, хто щомісячно виконує фінансовий план, кондуктори Г.М. П****а, С.В. Ч**а, О.В. Л********на. Взагалі тут немає таких, у кого б результати роботи були нижче 90 проц.
Нагадаємо сьогодні читачам, що "одиниця" зв'язує, зокрема, дві точки: "Станцію метро "Маршала Жукова" та кінцеву "28‑й мікрорайон". На лінії працюють, враховуючи нічний, 12 машин, у так звані години провалу — 6. Тур триває 29 хвилин, інтервал у "пікові" години складає З хв., "провалу" — 5.
У рухові з кінця в кінець швидко минає час. Спостерігаючи за роботою кондукторів, легко помітити, що декому за рейс доводиться пройти по салону разів два.
Це коли наповнений тролейбус на "4" бали. Взагалі пасажири тут є. Тож, щоб отримати гроші за надану послугу, треба тільки докласти певних старань. Хоч показники роботи кондукторів непогані, все ж таки хотілося з'ясувати, що саме заважає виконувати фінансове завдання на 100 процентів. Ось як відповіли на поставлене запитання ті, хто працював 21 січня поточного року на лінії.
З. Р******КО:
— Я працюю із чоловіком на машині №231. Це — ДАК. Фінансовий план — найбільший: складає 34,5 грн. на годину. Виконую його десь на 95 проц. Обслуговуємо пасажирів з 5 год. 45 хв. до 14 год. 26 хв. Вранці до кінцевої "Станція метро "Маршала Жукова" їдемо порожніми, просто немає людей, і при заїзді в депо — майже та сама картина. А в план цей час враховано. Або хто звернув увагу на те, скільки власників автомобілів "таксують" вранці на зупинках "29‑й мікрорайон", "Вул. Слинька" чи при повороті на проспект Героїв Сталінграда. Саме вони забирають наших пасажирів. Чи перевіряв хто-небудь у них ліцензію на перевезення? Мало й контролерів у нашому депо. Один раз на тиждень вони бувають на "одиниці", їх перевірка — відчутна допомога кондукторам, якби вони були частіше, виручка б збільшувалася.
О. Б*****ВА:
— На "одиниці" працюю вже другий рік, взагалі ж стаж кондуктором 7 років. Нам дуже заважають продуктивно трудитися маршрутки. Пам’ятаю, дві із них працювали за системами "переривчастих" змін. А тепер же всі їздять на лінії. Десь із 11 і до 14 годин. Ми обслуговуємо велику кількість бабусь. У салоні машини повнісінько, а квитки продавати, на жаль, не можеш. У них — пільги. Взагалі ж "одиниця" насичена пасажиропотоком і фінансовий план виконати можна, якщо добре "побігати" по салону. Не секрет, що вранці чимало пасажирів вдаються до таких хитрощів: дають великі купюри — 5, 10, 20, а буває, й 50 грн., розраховують на те, що в кондуктора не буде здачі. Я завжди заздалегідь передбачаю таку ситуацію, тож у мене є гроші для розміну. Навіть запасаюся необхідними монетами.
Н. Х*******КА:
— Мені подобається "одиничка", хоч і працюю тут я зовсім недавно, бо в листопаді минулого року перейшла з Жовтневого депо у тролейбусне №3. Постійно є хороший пасажиропотік, і люди заздалегідь готують гроші за проїзд. Відчувається, що приучені до цього. За 10 днів січня маю план 100 проц. У своїй роботі прагну уникати найменших непорозумінь з пасажирами і хочеться, щоб на лінії не було ніяких "НП".
О. Р***ВА:
— У нас із чоловіком — Олегом Олексійовичем — сімейний екіпаж. Стараюся завжди виконувати фінансові завдання. Однак не завжди виходить так, як хочеться. Буває, два місяці підряд 100 проц., іншого разу — трохи не дотягну. Взагалі я зацікавлена, щоб успішно справлятися із завданням. Адже — це моя зарплата. І непогана: за грудень минулого року отримала "чистими" 691 грн. Тож прагну трудитися продуктивно.
Справді, на "одиниці" зараз працювати результативно можна кожному кондукторові, і взагалі екіпажу. Адже за руховиками закріплені ті чи інші машини. Адміністрація депо потурбувалася про те, щоб на кожному тролейбусі був встановлений радіоінформатор. Цей пристрій позитивно, застосовують у своїй роботі водії. У свою чергу він підвищує культуру обслуговування пасажирів, а також впливає на їх обілечування. Так званий короткий маршрут і велика змінюваність пасажирів — тільки на користь кондукторам. Отож, потрібно лише докласти усіх зусиль, щоб гроші за надану послугу опинилися у касі нашого підприємства.
Підготувала М. ЗЕЗЮЛІНА
№7‑8 (5175‑5176), 31 січня 2004 року
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Троллейбус |
Единицы ПС: | DAC-217E #231 |
Городские маршруты: | Тб1 |
Перевозчики: | КП "Тролейбусне депо №3" |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.