Новости. Не варто лихачити
Газета "Харківський електротранспорт", 07.02.2004.
Від дотримання швидкісного режиму багато в чому залежить безпека руху на лінії. Ось чому служба безпеки ДР особливу увагу приділяє цьому питанню і контролює роботу водіїв на маршрутах. Особливо на ділянках залитих водою, де швидкість не повинна перевищувати 5 км/год.
З 26 по 28 січня якраз і проходив рейд на Харківському мосту, вулицях Полтавський шлях, Морозова.
Найбільше порушників зафіксовано на 2‑му маршруті. Це Л. Д*******а, Н. Ч*****ва, В. А*****л. На 3‑му А. Г*****ий, на 15‑му 3. І****ва, на 20‑му В. Т*****на, на 14‑му В. К******ко. Не менш небезпечне і відволікання від управління, а саме розмови із сторонніми особами та кондуктором. Тут слід назвати М. К**ха (2‑й маршрут), 3. Л****ко (27‑й), О. Х*****ну (22‑й).
Недотримуються швидкісного режиму і деякі водії тролейбусів. Рейд по тролейбусному депо №2 на проспекті 50 років СРСР — Московський шляхопровід, де є знак технічної зупинки і обмеження швидкості до 15 км/год. зі схилу. Злісними порушниками тут проявили себе С. К******ць, В. П*******ва, В. М****ик (19‑й), А. Ш****в (35‑й), С. З*******н (20‑й), С. Л********н (31‑й).
З результатів рейдів видно, що начальникам відділів безпеки руху і лінійного контролю депо є над чим працювати для того, щоб гарантувати безпеку пасажирів і руху на лінії в цілому.
О. ПТАЧИК,
ревізор служби БДР підприємства
№9‑10 (5177‑5178), 7 лютого 2004 року
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Трамвай, Троллейбус |
Городские маршруты: | Тм2, Тм3, Тм14, Тм15, Тм20, Тм22, Тм27, Тб19, Тб20, Тб31, Тб35 |
Улицы и площади: | проспект Героїв Харкова, проспект Льва Ландау, вулиця Морозова, вулиця Полтавський Шлях |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.