Новости. Є підстави підвищення результативності

Газета "Харківський електротранспорт", 13.03.2004.

Кожний день ми прагнемо якомога більше мати доходів за надану послугу пасажирам-харків’янам. А для цього також щоденно аналізуємо результати роботи, щоб бачити, де у нас справи ідуть добре, а де необхідно поправити становище — вжити першочергових заходів, особливо на лінії. Наприклад, залучити до так званої громадської ревізії більшу кількість деповчан на тому чи іншому напрямку, скажімо, Олексіївського житлового масиву або на окремо взятому маршруті.

Як же працюємо ми у цьому році? Найкращих показників досягли колективи 27, 38 та 2‑го маршрутів. На "двадцятьсімці" руховики привезли у січні 61 тис. грн., середньогодинна виручка на одного кондуктора склала 22,47 грн. Тут кожен із них зібрав у середньому 3590 грн.; на "тридцятьвісімці" відповідно — 132500 грн., 24,09 грн. і 3897 грн.

Варто сказати про "двійку". На відміну від минулого року тут результати роботи покращились. У січні до каси підприємства надійшло 61,6 тис. грн. Середньогодинна виручка на одного кондуктора склала 18,66 грн., і кожен привіз 3080 грн.

Зрозуміло, що збір залежить від багатьох факторів. Одним із них є регулярність руху. Знову ж таки у лютому щодо дотримання розкладу найкращих показників добилися водії 27‑го (91,7%), 2‑го (89,8%) та 38‑го (88%). І доходи відповідно за місяць мали такі: 31,1 тис. грн., 31,4 тис. грн. і 62,9 тис. грн.

На фоні інших сьогодні виділяються такі екіпажі: 27‑го маршруту — водій П.А. С*****в і кондуктор В.В. К******к, тролейбус №1202; М.І. С****ко і Л.М. Ч******на, машина №1220. На 38‑му — А.А. К*******ва та С.В. У****ва, №1205 і сімейний екіпаж А****ів, №1107: На "двійці" добрих слів похвали заслуговують П.В. П********в і А.І. Б********ва (машина №671) та Г.С. Б*****ий і Н.С. К****нь (№1206).

Взимку, без сумніву, руховикам доводилося працювати нелегко. З настанням весни і збільшенням тривалості світлового дня хочеться сподіватися, що у водіїв і кондукторів краще ладитиметься робота, а значить — ростимуть грошові надходження до каси підприємства. У всякому випадку у нас на це є всі підстави.

А. ГЕРАСИМЕНКО,
начальник Депо №1

№19‑20 (5167‑5168), 13 березня 2004 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Троллейбус
Единицы ПС:   ЗИУ-682 #671, ЗИУ-683В01 #1107, ЮМЗ-Т1 #1202, ЮМЗ-Т1 #1205, ЮМЗ-Т1 #1206, ЮМЗ-Т1 #1220
Городские маршруты:   Тб2, Тб27, Тб38
Перевозчики:   Депо №1

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.