Новости. Сподівання підкріпимо своєю працею

Газета "Харківський електротранспорт", 20.03.2004.

Доля нашого підприємства небайдужа більшості працюючих. Це й допомогло редакції багатотиражки сформулювати питання, котре ставилося перед трудівниками різних підрозділів: "В нинішніх складних економічних умовах яким би ви хотіли бачити ХКП "Міськелектротранс" і вашу працю на ньому?"

Пропонуємо вам відповіді респондентів-електротранспортників.

О. Б****ВА, диспетчер служби руху:

— Хочу, щоб наше підприємство було рентабельним і я мала робоче місце на ньому. Тоді й не буду боятися ніяких розмов щодо скорочення. І не стоятиме над головою привид безробіття.

О. Ф*****ЦЬ, кондуктор Жовтневого трамвайного депо:

— Добре було б якби міськелектротранспорт став процвітаючим. А досягти цього можна за умов, що люди будуть сплачувати за проїзд. Тоді і рухомий склад працюватиме надійніше. Тут багато залежить від праці кондукторів, контролерів і свідомості пасажирів. А моя роль завжди визначена — добиватись за будь-яких умов якомога більшої виручки.

В. Л*******КО, слюсар-електрик Комінтернівського трамвайного депо:

— Реальний підйом нашого підприємства я пов’язую із поліпшенням матеріально-технічного постачання. Адже за цим стоїть якісний ремонт і надійна робота рухомого складу в лінії. У Комінтернівському депо є кому це реалізовувати. Бо у нас працюють ремонтники з 25‑30‑літнім стажем. Я ж особисто переживаю за долю рухомого складу, бо, зокрема, у вагони Т‑ЗМ вклав чимало сил, душі і досвіду.

Л. ДМИТРЕНКО, начальник відділу збору виручки Депо №1:

— Я хочу багато. Перш за все, щоб зміцнювалося і зростало наше підприємство, причому за рахунок злагодженої роботи всього колективу. У кінцевому результаті це повинно виражатися в належному зборі виручки. Свою роль я вбачаю в такій організації роботи кондукторського складу, яка б давала стопроцентне виконання фінансового завдання. І головне — збільшення його в грошовому обсязі.

А. Т***В, газорізальник служби колій:

— За складом характеру я із тих людей, які працюють заради самої роботи. Отож, бажання моє просте: щоб більше будувалося нових трамвайних колій у місті, а існуючі своєчасно ремонтувалися. Основна тенденція у нашій справі полягає в тому, що кожний трудівник прагне оволодівати суміжними спеціальностями. Це підвищує ефективність виконання намічених обсягів завдань.

Б. Б*******КО, слюсар житлово-комунально-побутової служби:

— Всі працівники ЖКПС добре розуміють, що покращення наших справ напряму залежить від поліпшення справ на підприємстві в цілому. За його долю болить душа і в мене. Я ж в свою чергу намагаюсь й надалі намагатимуся трудитися на користь колективу, в котрому працюю вже 33 роки.

В. К*****В, машиніст баштового крана ЕМУ:

— Хочеться, щоб у нас, будівельників, були обсяги робіт і ми могли заробляти відповідну плату за свою працю. Бо простої нікому не потрібні. Словом, все, що залежатиме від мене під час виконання тих чи інших завдань, я зроблю. А докладати свої зусилля і старанність ми можемо. Свідчення цьому — зведений новий дім по вулиці Кірова.

О. Ш******КО, кухар-бригадир їдальні №950 ЖКПС:

— Мені приємно, коли чую від наших відвідувачів щире спасибі за смачний обід. Бо працюємо ми для людей. Дуже хочеться, щоб наша їдальня мала сучасне технологічне обладнання, як у супермаркетах. Та головне, щоб не зменшувалася кількість працюючих на підприємстві і щоб усі вони мали фінансову можливість харчуватися у нас. А якість і смак страв ми забезпечимо.

В. В***Н, начальник групи маршрутів Салтівського трамвайного депо:

— Добре було б аби наше підприємство знову стало процвітаючим, технічно високооснащеним, безпечним. Щоб не було ніяких непорозумінь щодо вирішення нагальних питань із міськими службами, які пов'язані з функціонуванням електричного транспорту. А сам, як ще досить молодий начальник групи маршрутів, я бачу подальшу роботу у підвищенні її ефективності і корисності для депо і підприємства в цілому.

М. ШАВКУН, начальник тролейбусного депо №3:

— Як керівник, стараюся організувати роботу колективу на вирішення поставлених перед нами завдань — підтримання у належному стані рухомого складу, щоб надійно перевозити харків'ян і отримувати грошову виручку за надану послугу. Це — невідкладне і першочергове, адже готуємося відзначити 350‑річчя Харкова. Словом, хочу, щоб електротранспорт служив людям, ми ж — постійно трудилися, отримували своєчасно заробітну плату. Бо лише в праці — життя і краса людини.

І. Г*******ИЙ, водій тролейбусного депо №2:

— Не дивлячись на складність нинішніх економічних умов, я хотів би бачити оновленим парк рухомого складу. В чому, звичайно ж, бажана неабияка допомога міської влади. Що ж до себе, то старання виконати фінансове завдання — це головне. При умові додержання високої культури обслуговування харків'ян та гарантування безпеки руху.

№21‑22 (5169‑5170), 20 березня 2004 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.