Новости. Аналіз потрібує дій
Газета "Харківський електротранспорт", 17.04.2004.
Закінчився перший квартал 2004 року. І, як завжди, ми аналізуємо стан справ з безпеки дорожнього руху на нашому підприємстві для того, щоб зробити певні висновки і визначити напрями роботи з викорінення недоліків і недопущення їх у подальшому. Адже дане питання напряму пов’язане з життям людей, їх здоров’ям.
Треба сказати, що за три місяці поточного року з участю водіїв нашого підприємства сталося 7 дорожньо-транспортних випадків, що на 5 випадків менше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. При цих ДТВ травмовано 7 осіб. В минулому таких було 13. На жаль, маємо і один випадок смертельного травмування.
По депо ДТВ розподілились таким чином:
- Комінтернівське — 2 (29% від загальної кількості), постраждалих — 2 особи;
- Жовтневе депо — 2 (29 %), постраждалих — 2;
- Депо №1 — 3 (42%), постраждалих — 3;
- Салтівське трамвайне, тролейбусні депо №2 та №3 і КАТП-2022 працювали без дорожньо-транспортних випадків.
З вини наших водіїв ДТВ не було.
Слід зазначити, що за участі водіїв Депо №1 у порівнянні з І кварталом минулого року сталося на один випадок більше. Руховики Комінтернівського депо також відзначились не з кращого боку. У минулому році вони за цей період не мали ДТВ, а в цьому допустили таких аж 2. Думаю, що є необхідність привести і розподіл ДТВ по видах. Він такий:
- зіткнення — 72% від загальної кількості,
- наїзди на перепони — 4%,
- наїзди на пішоходів — 20%,
- падіння пасажирів — 4%.
Із наведеного цифрового аналізу видно, що в цілому по підприємству має місце позитивна динаміка до зниження аварійності. Але всім нам слід докласти максимум зусиль до зниження кількості дорожньо-транспортних пригод, посилення транспортної дисципліни.
М. ЛІТВЯК,
начальник служби безпеки дорожнього руху ХКП "Міськелектротранс"
№29‑30 (5177‑5178), 17 квітня 2004 року
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Трамвай, Троллейбус, Происшествия |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.