Новости. Досягнуте не повинно бути межею

Газета "Харківський електротранспорт", 24.04.2004.

Двадцять шостий маршрут трамвая протяжний. Його шлях пролягає від кінцевої "Плитковий завод" до станції "Міськпарк". Він особливо складний за профілем. Адже водіям доводиться долати аж два схили: Немишлянський та Журавлівський. Отож, і працювати тут довіряють не будь-кому, а досвідченим руховикам. Бо гарантування безпеки руху — це найголовніше.

На сьогодні на "двадцятьшістці" трудиться, можна сказати, великий колектив, який налічує 105 осіб, із них 41 водій і 64 кондуктори. Завдання у них одне — забезпечити харків’ян транспортними перевезеннями і якомога більше привезти виручки до каси підприємства. Варто нагадати, що у Салтівському депо 26‑й маршрут найдохідніший. Саме так сказали заступник начальника з експлуатації цього підрозділу Н.В. Бондар та начальник планово-економічного відділу О.В. Єрьоміна. Ольга Василівна назвала такі показники: за перший квартал поточного року руховики зібрали 431,8 тис. грн., що у порівнянні з відповідним періодом минулого року більше на 61 тис. грн., або на 16,5 проц. А начальник відділу збору виручки Г.М. Белень говорить, що це становить 33,1 проц. від усієї виручки депо.

Зрозуміло, збільшення доходів на "двадцятьшістці" не прийшло само по собі. За цим бачиться постійна наполеглива, напружена праця. Причому не тільки тих, хто, так би мовити, вінчає її, а й ремонтників, контролерів, спеціалістів депо. Водії та кондуктори 26‑го маршруту звикли вже до того, що у відповідні дні тижня згідно зі складеним розкладом тут у ролі громадської ревізії службовці та ІТР перевіряють наявність квитків у пасажирів.

З одного боку — це відчутна допомога кондукторам, адже той чи інший "заєць" вже "не сховається", йому нікуди подітися й обов’язково сплатить за проїзд. З другого ж, спеціалісти краще бачать реальну картину на лінії щодо збору виручки, що в свою чергу впливає на вжиття відповідних заходів з метою поліпшення роботи. Бо все нині на нашому підприємстві, безсумнівно, в кожному депо, на кожному маршруті підпорядковане одній меті — якомога більше привозити грошей до каси за надану послугу. У цей економічно скрутний період іншого виходу просто немає.

...9 квітня. На станції "Плитковий завод", зокрема, в буфеті жваво. У водіїв, кондукторів триває обідня перерва. Саме тут і відбулася розмова щодо виконання фінансового плану, проблем грошової виручки.

— Щоб успішно справитися із завданням, — говорить кондуктор Н.В. А****на, — треба із кінця в кінець (тобто від "Плиткового заводу" і до станції "Міськпарк" — прим. автора) продати 70 штук квитків. Необхідно добре постаратися, особливо у години "пік", інакше — в "провалі" не надолужиш.

— День на день не схожий, — додає її колега Г.В. Д****ко, що працювала з нею на трамвайному поїзді. — Вчора — негода, а сьогодні — тепло. Люди є. Взагалі план можна виконати, якшо попереду немає випуску.

— Я постійно працюю на "двадцятьшістці", — розповідає Л.П. О****на. — У березні виконання плану склало 96 проц. У квітні пасажирів побільшало. На мою думку, необхідно відмінити пільговий проїзд. Пенсіонерам та іншим зробити квитки вартістю хоча б по 25 копійок. А для того, щоб ми, кондуктори 26‑го маршруту, привозили більше виручки, треба навести чіткий порядок на лінії. Стосується це дотримання розкладу руху водіями "вісімки" та "шістнадцятки". Хочеться, щоб і вагони не виходили з ладу. Бо де мені взяти план, коли сьогодні ми через поломку втратили близько 3‑х годин.

— Останнім часом я та І.В. В*****к, — каже Л.П. З****ва, — працюємо на переривчастих змінах. Пасажири у нас, звичайно, постійні. Це — заводчани. Багато із них мають проїзні квитки. Отож, стараємось, щоб обілетити усіх пасажирів у ранкові години. Варто сказати, що на зупинці "Станція метро "Пролетарська" людей зараз побільшало.

Це лише кілька наведених прикладів. Решта ж — подібні. Хтось скаржився на "завищений план", інші — на велику кількість пенсіонерів, пільговиків чи застарілий рухомий склад або ж неввічливих пасажирів. Лише єдина І.О. С******ва сказала люб’язно: "У мене всі пасажири хороші". Справді, якщо кондуктор ставиться чемно до людей, то це вже більша половину успіху. І на "двадцятьшістці" таких немало. Тільки на 13 квітня 19 кондукторів "тримають планку" виконання плану на рівні 95 проц. і вище. Серед них В.Д. Р**********а, І.Е. Д********ва, Н.П. К*****ко, Л.І. Ш******з і її син Іван Васильович та інші. У середньому у квітні щоденно руховики привозять грошової виручки 5,2‑6 тис. грн. На маршруті витримується закріплення рухомого складу, водіїв і кондукторів. Причому тут у кожному вагоні є кондуктор. І це позитивно.

— Сьогодні, — як сказала Н.В. Бондар, — збір виручки поліпшився, однак хочеться, щоб усі успішно справлялися із виконанням поставленого перед ними завдання. Підстави для цього є.

М. ЗЕЗЮЛІНА

№31‑32 (5179‑5180), 24 квітня 2004 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай
Городские маршруты:   Тм26
Конечные городских маршрутов:   Південно-Східна
Перевозчики:   КП "Салтівське трамвайне депо"

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.