Новости. Через ритмічність руху — до виручки
Газета "Харківський електротранспорт", 24.07.2004.
Про нашу диспетчерську станцію "Проспект Гагаріна" багато разів писала багатотиражка. І в більшості з кращого боку. Зараз, навіть у складних умовах сьогодення, ми теж намагаємося працювати так, аби в міру можливостей задовольняти пасажирів перевезеннями. Але труднощів теж немало. Це в першу чергу велика кількість закриттів, додаються — несправність вагонів, а іноді — порушення водіями графіків.
У такій ситуації від нас вимагаються, звичайно ж, велика уважність, оперативність, вміння координації дій з депо та іншими кінцевими щодо розстановки рухомого складу в прийнятному інтервалі, коректність і культура спілкування з пасажирами як особисто, так і з використанням гучномовного зв’язку. Це дається нелегко, але для нас, диспетчерів, теж основним завданням є забезпечення такого руху в лінії, який би міг сприяти одержанню дуже необхідної для нашого підприємства грошової виручки.
В. БЕРЕЖНА,
диспетчер служби руху.
№57‑58 (5205‑5206), 24 липня 2004 року
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Трамвай |
Конечные городских маршрутов: | Вул. Одеська |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.