Новости. Молоді руховики потребують пильної уваги

Газета "Харківський електротранспорт", 24.07.2004.

Для молодого водія міськелектротранспорту робота на дорогах нашого Харкова, насиченого тисячами автомобілів, багатьма світлофорами і дорожніми знаками, — справа явно непроста. Уміння правильно орієнтуватися в такій ситуації і спокійно, без зайвої нервозності, як слід реагувати на дорожню обстановку, яка змінюється миттєво, приходить не відразу. Це підтверджується тими випадками, які допустили молоді водії у першому півріччі.

Так, 6 лютого поточного року о 9 год. 25 хв. вагон №416 (14‑го маршруту), яким керувала О.В. В**а (3‑й клас, стаж 8 днів), слідував по вулиці 1‑ї Кінної армії на станцію "Південний вокзал". На перегоні зупинок "Вулиця Греківська" — "Вулиця 1‑ї Кінної армії" допустила зіткнення з автомобілем ВАЗ‑2101, який слідував у попутному напрямку. На щастя, постраждалих немає, проте автомобіль серйозно пошкоджено. Рішенням судді Червонозаводського районного суду Харкова водій О.В. В**а визнана винною. Бо вона порушила Правила дорожнього руху, зокрема п. 12.1 "При виборі в установлених межах безпечної швидкості руху водій повинен враховувати дорожню обстановку...".

Безумовно, цієї дорожньо-транспортної пригоди могло б і не бути, якби водій чітко дотримувалась рекомендації щодо швидкісного режиму, а саме — найбезпечнішої швидкості при рухові в транспортному потоці, що дорівнює середній швидкості потоку.

Молоді водії повинні привчити себе періодично дивитися в дзеркало заднього виду, особливо при маневруванні і перед світлофорами. Тоді б багатьох ДТП могло не бути.

20 червня 2004 р. о 21 год. вагон №413 (14‑й маршрут) під управлінням водія М.Ю. П***вої (3‑й клас, стаж 5‑місяців) їхав по вулиці Кірова від станції "Південний вокзал". При виконанні правого повороту на вулицю Плехановську зіткнувся з іномаркою, що рухалася по прямій у бік майдану Повстання. Враховуючи незначну інтенсивність руху транспортних засобів, а також вищевказані рекомендації, цього ДТП можна було б запобігти.

У цілому за перше півріччя з участю молодих водіїв допущено 10% ДТП від загальної кількості. Але їх можна було уникнути, коли б лінійно-командний склад депо і служб приділив більше уваги молодим руховикам, починаючи з учбового пасажирського стажування та перших кроків самостійної роботи.

С. ЛОШАК,
заступник начальника служби безпеки дорожнього руху підприємства

№57‑58 (5205‑5206), 24 липня 2004 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Происшествия
Единицы ПС:   Tatra-T3SUCS #413, Tatra-T3SUCS #416
Городские маршруты:   Тм14
Улицы и площади:   вулиця Гольдбергівська, вулиця Молочна

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.