Новости. Правила повинні виконувати всі
Газета "Харківський електротранспорт", 24.07.2004.
Одним із методів діяльності служби безпеки дорожнього пуху підприємства є проведення комісійних рейдів, у ході яких виявляються недоліки роботи водіїв трамваїв та тролейбусів. Їх результати детально аналізуються з тим, щоб краще вивчити ситуацію на тому чи іншому маршруті задля попередження небажаних наслідків.
Ось і 8 липня поточного року такий було проведено з представниками Жовтневого трамвайного депо в особі начальника відділу безпеки руху і лінійного контролю А.А. Сейранова і начальника IV відділення служби руху О.М. Анатовської.
Зокрема, в ході заходу на вулиці Клочківській їдучи у бік проспекту Перемоги є ділянка з обмеженням швидкості руху 15 кілометрів (від зупинки "Академія громадського харчування").
Та водії трамваїв, на жаль, не завжди реагують на знак. Так і того дня порушили швидкісний режим руховики О.І. Л****к, Л.В. С******ва, Р.О. Ш*****ва, О.М. С***на, Г.Г. Т*****на, Н.В. М*****а (20‑й маршрут), В.В. К*******в (2‑й), О.В. В********ва (15‑й).
Наступного ж дня такий рейд було проведено за участі начальника відділу безпеки руху Салтівського трамвайного депо Л.М. Набоки і О.М. Анатовської. Ними виявлено, коли ряд як жовтневців, так і салтівчан не дотримуються швидкісного режиму. Адже рейдова бригада зафіксувала це порушення по вулиці Героїв Праці від зупинки "Вулиця Академіка Барабашова", ідучи до Гідропарку, і на ділянці від зупинки "Зона відпочинку" — у зворотньому напрямку.
Несумлінних водіїв і тут чимало виявилося. Це Т.М. Д******ва, Т.В. К****ко, О.Б. К******н, Т.В. К*******к, О.П. М******ко, Н.В. Т*****ко (26‑й маршрут), Т.Л. О*******к, Т.В. Л*****а (16‑й).
А наступного тижня, зокрема 12 липня, у поле зору рейдівців попали водії тролейбусного депо №2. Начальник відділу безпеки руху і лінійного контролю цього експлуатаційного підрозділу І.П. Федоренко та начальник відділення служби руху О.М. Челомбітько проводили контроль на ділянках: Проспект 50‑річчя СРСР, Проспект 50‑річчя ВЛКСМ, вулиця Гвардійців-Широнінців.
Тут помітили, що тролейбусники часто порушують дистанцію безпеки, роблять близький під’їзд до тролейбусів, що стоять попереду. І, звичайно ж, розмови під час їзди з кондукторами. У цей день близький під’їзд, менше 3 метрів, допускали водії: Ю.О. К******ко (19‑й маршрут), М.П. П******ко, В.І. К********в (24‑й). Порушив дистанцію безпеки С.Ю. В******а (32‑й), розмовляв із стороннею особою В.В. С******нко (24‑й маршрут).
Дуже прикро, що названі водії нехтують правилами дорожнього руху, посадової інструкції. Адже такі порушення можуть привести до серйозних наслідків: сходу вагона з рейок, зіткнень, наїздів тощо. Так, щоб не піддавати небезпеці здоров’я людей, не нівечити рухомий склад, а в кінцевому результаті забезпечити належний збір грошової виручки, усі водії повинні виконувати вимоги, які ставляться перед ними.
О. ПТАЧИК,
ревізор служби безпеки дорожнього руху підприємства
№57‑58 (5205‑5206), 24 липня 2004 року
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Трамвай, Троллейбус |
Городские маршруты: | Тм2, Тм15, Тм16, Тм20, Тм26, Тб19, Тб24, Тб32 |
Улицы и площади: | вулиця Гвардійців-Широнінців, вулиця Клочківська, проспект Льва Ландау, вулиця Нескорених, Ювілейний проспект |
Перевозчики: | КП "Жовтневе трамвайне депо", КП "Салтівське трамвайне депо", КП "Тролейбусне депо №2", КП "Тролейбусне депо №3" |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.