Новости. Потрібна оперативність
Газета "Харківський електротранспорт", 24.07.2004.
У Салтівському трамвайному депо на сьогодні 23‑й і 26‑й маршрути вважаються найдоходнішими при умові, що на лінії не буде ніяких збоїв. А залежить це значною мірою і від справності контактної мережі. Два дні у червні тривала перевірка стану трамвайних дротів за допомогою вагона ВКМ‑0403.
В її ході було виявлено, що на ділянці по Московському проспекту, між зупинками "Вул. Плиткова" — "Станція метро "Пролетарська" перед опорою контактної мережі №99 (їдучи у бік Салтівки) трамвайні поїзди пантографом (головкою алюмінієвої вставки) чіпляють гілку дерева. Про це свідчить свіжий слід на її корі.
Щоб уникнути поломки пантографа й відповідно затримки руху чи пориву контактного дроту, в енергослужбу направлено припис щодо негайного вжиття заходів.
Проте на момент перевірки 13 липня поточного року цей припис не виконано. Без сумніву, позбутися цієї перешкоди в даному місці непросто: утруднений під’їзд транспортних засобів через відокремлене полотно. Отож, щоб не сталося обриву дроту, легше усунути причину, ніж потім боротися з її наслідками.
Сподіваюсь, що керівництво енергослужби разом з підприємством зеленого господарства вживуть необхідних заходів.
І. РЯБОВОЛ,
інженер служби безпеки дорожнього руху підприємства
№57‑58 (5205‑5206), 24 липня 2004 року
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Трамвай |
Единицы ПС: | Tatra-T3SU ВКМ-0403, ВКМ-0403 |
Городские маршруты: | Тм23, Тм26 |
Улицы и площади: | проспект Героїв Харкова |
Перевозчики: | КП "Салтівське трамвайне депо" |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.