Новости. За газетним рядком — творчий пошук

Газета "Харківський електротранспорт", 02.10.2004.

Про те, що група новаторів тролейбусного депо №3 розробила технологію відновлення якоря двигуна ДК‑408 з використанням доопрацьованого колектора електродвигуна ДК‑661, наша газета писала у позаминулому номері. Проте зупинитися на цьому факті дещо детальніше, безумовно, варто. Адже начальник підрозділу М.П. Шавкун, головний інженер Л.Г. Орлов, начальник ВТВ А.І. Леницький, начальник ЦТО і РПС В.В. Кільпа, інженер-технолог Г.П. Н*****ко та обмотувальних О.П. А****н, запропонували пропозицію, котра дала економічний ефект 24,1 тис. грн. Це особливо важливо ще й тому, що якорі двигуна ДК‑408 у нашій країні взагалі не виготовляються. А ті, що пропонують російські підприємства, дуже дорогі. Зараз новинка працює на трьох машинах і зарекомендувала себе непогано.

В. ЩЕРБАК,
начальник техвідділу підприємства

№77‑78 (5223‑5224), 2 жовтня 2004 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Троллейбус
Перевозчики:   КП "Тролейбусне депо №3"

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.