Новости. На фініші важливої роботи

Газета "Харківський електротранспорт", 02.10.2004.

Завершується підготовка служб і депо нашого підприємства до роботи в осінньо-зимовий період. Буквально за тиждень до 1 жовтня працівники редакції газети побували у деяких підрозділах, щоб побачити реальну картину, поговорити з тими, хто безпосередньо займався цим важливим питанням.

Сприйняли, як справу кожного

Головний механік тролейбусного депо №3 С.О. Б*******в справляє вигляд людини дуже заклопотаної.

— У небо ніколи глянути, — сказав він, — знайомлячи із своїм господарством. — Сьогодні досить малими силами ми повинні виконати увесь обсяг необхідних робіт.

У приміщенні електромайстерні можна було побачити над чим конкретно працюють його підлеглі. Електрослюсар В.Г. Х******в показав на невеличку компактну установку і пояснив:

— Зараз ремонтуємо резервний насос на мийно-прибиральний комплекс. Бо він зробить надійнішим водопостачання цього важливого об'єкту. В ході ж проведення сезонної підготовки ми ретельно перевірили, зокрема, систему вентиляції, провели профілактику енергетичного господарства депо...

— Особисто я, — додає слюсар з ремонту обладнання О.К. Г******к, — обслуговував редуктори приводу закривання воріт, а це дуже важливо для збереження тепла взимку.

В електромайстерні довелося познайомитися із обмотувальницею О.І. П******ч. Без перебільшення від її роботи залежить також чимало. Бо у виробничих цехах всі електродвигуни ремонтуються саме нею. А таких у депо чимало.

— Ми, як говориться, "ловили" кожну погожу днину, — зауважив начальник цеху технічного обслуговування й ремонту рухомого складу В.В. Кільпа. — Адже за таких умов краще ремонтувати дахи, дахові ліхтарі. Цим займалася одна із сформованих в цеху бригад. А інша — воротами. Ми, наприклад, на канавах, де машини тривалий час знаходяться на ремонті (середній, капітальний), ущільнюємо додатково низ воріт спеціально зшитими "валиками", набитими тирсою. Це для того, щоб не було протягів. Добре проявили себе в ході підготовки такі трудівники цеху як обмотувальники В.М. С*******кий, А.В. М****н, акумуляторник О.Я. Н*****н та інші.

Заздалегідь запланованим

— Звичайно ж, роботи щодо підготовки нашого підрозділу до експлуатації в зимовий період, планувалися заздалегідь, — зазначив начальник тролейбусного депо №2 М.Ю. Радченко, — І в першу чергу ми працювали над тими проблемними питаннями, котрі потребували нагального втручання. Зокрема, частково, де це конче необхідно, зробили ремонт м'якої покрівлі на виробничому корпусі. Виконали і засклення вікон, воріт, дахових ліхтарів. Ну і, звичайно ж, утеплили гумою в'їзні та виїзні ворота в ремонтних цехах, відремонтували і всі дверні механізми на канавах.

Якщо говорити про опалювальну систему, то ми, як говориться, "здали" її давно. І що найголовніше — замінили застарілої конструкції лічильник тепла на новий сучасний, точніший. Хоча він і дорогий, та, без сумніву, себе окупить. Дбаємо і про умови роботи та побуту наших трудівників. Так, відремонтували другу канаву, замінивши там кутики і забетонувавши її, як належить. Устаткували і кімнату на мийно-прибиральному комплексі для слюсарів аварійного сектору.

Деякі позиції плану підготовки до зими ще знаходяться в роботі, але ми прагнемо докласти всіх зусиль, аби реалізувати намічене.

Підготували основне

Стан справ у Жовтневому депо виконуючий обов'язки начальника цього підрозділу В.П. Богачук охарактеризував так:

— Із 122 вагонів, які нам необхідно підготувати до роботи взимку, сезонну підготовку пройшов вже 81. Ще — три "сніговики". Всього ж у депо таких — 6. Щоб полагодити снігоочищувачі, нам вкрай необхідні дошки й брезент. Та краще за все про сезонну підготовку вам розповість головний механік підрозділу О.В. К*****х.

— У нинішньому році велику увагу приділили заготівельній дільниці, — пояснив Олексій Васильович, — перекрили 720 м2 даху, замінили два дахових ліхтарі. Та ще нам належить відремонтувати дах там, де знаходиться електровідділок. Котельня депо готова, вибірково замінили труби гарячої води, провели повірку всіх приладів, зараз ведеться наладка на режими їх роботи. На мийно-прибиральному комплексі замінили труби опалення. У новій кузні вибірково — труби холодної води, ще раніше утеплили труби теплотраси. Також замінили лічильник холодної води. Багато зусиль доклали при підготовці депо до зимового сезону В.О. М*****в, М.Г. Д****ко, М.П. Щ******н, Г.М. Б*****н під керівництвом майстра А.М. С*******на. Взагалі ж, щоб завершити до кінця роботи, нам вкрай необхідне скло для утеплення вагонного цеху. Потрібні також руберойд і бітум. Сподіваємося, що нам вдасться справитися із наміченим.

Отож, із сказаного керівниками, які безпосередньо відповідають за підготовку підрозділів до зими, можна зробити висновок, що основні роботи в більшості виконані.

Хочеться сподіватись, що ті, можна сказати лічені дні, які залишились до наміченого строку виконання запланованих робіт, будуть використані продуктивно, щоб добре здати "зимовий екзамен".

Матеріал підготували
М. АРТАМОНОВ, І. ПЕТРЕНКО, М. ЗЕЗЮЛІНА

№77‑78 (5223‑5224), 2 жовтня 2004 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус
Модели ПС:   Снегоочиститель
Перевозчики:   КП "Жовтневе трамвайне депо", КП "Тролейбусне депо №2", КП "Тролейбусне депо №3"

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.