Новости. Наявні можливості — на завершення робіт

Газета "Харківський електротранспорт", 09.10.2004.

Сезонна підготовка рухомого складу до роботи в осінньо-зимовий період вступає у відповідальну стадію, адже згідно із відповідним службовим розпорядженням завершується вона 29 жовтня 2004 року. Деповчанам відомо, така робота проводиться в основному на планових ремонтах, а також на ТО‑1 і ТО‑2 шляхом збільшення тривалості часу.

Можна зазначити, що сезонне обслуговування і в цьому році відбувалося досить в непростих умовах. Відчувалась нестача коштів. Проте слід підкреслити, що адміністрація ХКП "Міськелектротранс" робила й робить все необхідне для того, щоб у трамвайних і тролейбусних депо ремонтники мали необхідне. Тільки останнім часом підприємство закупило сталеві листи і тролейбусні ресори, диски коліс, тени, електрощітки на тягові та допоміжні двигуни, лампочки, колеса, фарбу, різні мастила, підшипники, гальмові накладки... Отже, потреби ремонтників значною мірою задовольнялись.

На сьогодні, таким чином, до роботи в осінньо-зимовий період підготовлено 237 тролейбусів (за планом 293) і 292 трамвая (за планом 375). Проте при перевірці рухомого складу, котрий пройшов підготовку, висловлювались деякі зауваження. На трамваях, наприклад, можна спостерігати, протікання дахів, деформацію стулок дверей салону, відсутність ламп, плафонів освітлення салонів. Також щільність електроліту ще не доведена до зимової. На окремих тролейбусах не відновлено ущільнення дахових люків, тече гідропідсилювач руля на тій чи іншій машині, потребують оновлення вірьовки струмоприймачів.

Є також необхідність замінити мастило гідропідсилювачів керма на зиму.

Все це вимагає від ремонтників та інженерно-технічних працівників депо підвищеної уваги, зусиль і відповідальності за усунення названих недоліків.

Немає сумніву, що зима суворо перевірить все, що нами було зробленого у літні та осінні місяці. Тож сьогодні необхідно використовувати всі наявні можливості для ефективного та якісного завершення робіт.

О. ТАРАСЕНКО,
начальник служби рухомого складу підприємства

№79‑80 (5225‑5226), 9 жовтня 2004 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.