Новости. Підсумки вимагають мобілізації дій
Газета "Харківський електротранспорт", 23.10.2004.
За підсумками роботи за 9 місяців поточного року з участю водіїв нашого підприємства сталося 33 дорожньо-транспортні випадки, при яких 3 особи смертельно травмовано і 33 отримали травми. Найбільша кількість ДТВ виникла за участі водіїв Депо №1 (тролейбус) — 11. При цьому 1 особа смертельно травмована і 11 травмовані.
Водії Салтівського трамвайного депо були учасниками 10 ДТВ, при яких дві особи смертельно травмовано і 8 травмовано.
Водії Жовтневого трамвайного депо брали участь у 7 ДТВ, при цьому 8 осіб травмовано.
З участю руховиків Комінтернівського трамвайного депо сталося 3 ДТВ, у котрих 4 особи травмовано.
Водії тролейбусних депо №2 та №3 допустили по одному ДТВ кожний. У них є по одному постраждалому.
Дорожньо-транспортних пригод з вини водіїв нашого підприємства немає.
Згідно з класифікацією ДТВ розподілились таким чином:
- зіткнення — 66%;.
- наїзд на перешкоду — 1%;
- наїзд на пішохода — 19%;
- наїзд на транспортний засіб, що стояв, — 3%;
- падіння пасажира — 11%.
Необхідно звернути увагу на те, що по трамваю найаварійнішою ділянкою є вулиця 1‑ї Кінної Армії. Так, на відрізку від вулиці Невського до вул. Рибасівської сталося 6 ДТВ. По тролейбусу найаварійнішою ділянкою є проспект Леніна, зокрема, від вулиці Дерев'янка до станції метро "Наукова". Тут виникло 8 ДТВ.
Таким чином, особливу пильність, увагу й обережність водії повинні проявляти саме на цих ділянках.
Залишається високою аварійність у водіїв зі стажем роботи до 1 року. Особливо це характерне для водіїв трамвая. Тому слід більше приділити уваги цій категорії трудівників, при проходженні учбового пасажирського стажування, а також у перші місяці самостійної роботи.
Насторожує той факт, що з участю водіїв І класу допущено приблизно 50% від загальної кількості ДТВ. Це ще раз говорить про те, що ми недостатньо уваги приділяємо саме цій категорії трудівників при проведенні профілактичних заходів з безпеки руху.
Якщо проаналізувати розподіл дорожньо-транспортних випадків по годинах роботи, то близько 50% їх мали місце у перші три години, тому саме в цей період руховикам необхідно бути найуважнішими та найзібранішими.
У цілому, ж хочу ще раз нагадати, що стан аварійності напряму залежить від рівня транспортної дисципліни водіїв. На жаль, як показує статистика, вона залишає бажати кращого. Бо, як правило, будь-яке на перший погляд незначне порушення ПДР, ПЕ, посадової інструкції за тих чи інших обставин може призвести до дорожньо-транспортного випадку.
Осінь, ідуть дощі, падає листя... Це ще раз нагадує нам про те, що вступили ми в дуже складний і відповідальний період роботи. Отож, щоб уникнути небажаних наслідків під час їзди по дорогах, усі руховики зобов'язані перш за все суворо дотримуватися на лінії транспортної дисципліни, поважати інших учасників дорожнього руху. Це і стане запорукою безаварійної роботи в лінії.
С. ЛОШАК,
заступник начальника служби безпеки дорожнього руху підприємства
№83‑84 (5229‑5230), 23 жовтня 2004 року
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Трамвай, Троллейбус, Происшествия |
Улицы и площади: | вулиця Гольдбергівська, проспект Науки |
Перевозчики: | Депо №1, Комінтернівське трамвайне депо, КП "Жовтневе трамвайне депо", КП "Салтівське трамвайне депо", КП "Тролейбусне депо №2", КП "Тролейбусне депо №3" |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.