Новости. Цього могло не бути

Газета "Харківський електротранспорт", 23.10.2004.

Останнім часом у Харкові почастішали дорожньо-транспортні випадки з участю водіїв нашого підприємства, яких могло б і не бути, якби водії трамвая та тролейбуса прогнозували дії інших учасників руху і передбачували можливий розвиток ситуації.

Так, 8 жовтня поточного року трамвай №№516‑515, яким управляла водій І класу Салтівського депо, М.Л. К******ва, слідував по Московському проспекту у бік кінцевої станції "Новожаново". На переїзді перед зупинкою "Універмаг "Харків" вона допустила зіткнення з автомобілем ВАЗ‑2101, котрий рухався у попутному напрямку, а його водій порушив правила дорожнього руху п. 16.13, де сказано, що перед поворотом ліворуч і розворотом водій нерейкового транспортного засобу зобов'язаний уступити дорогу трамваю попутного напрямку, а також транспортному засобу, що рухається по рівнозначній дорозі у зустрічному напрямку прямо чи праворуч. Було порушено й інші пункти цих правил. Проте, хоч і непрямо, але вбачається і вина водія трамвая. Бо під час руху треба бути уважнішим.

9 жовтня о 14 год. 30 хв. тролейбус №685, який належить Депо №1, слідував 39‑м маршрутом по вул. Сумській до станції "Проспект Перемоги" під управлінням водія Б.А. Є******ко. На перехресті з вулицею Динамівською, сталося зіткнення з автомобілем ВАЗ‑2106, що їхав у попутному напрямку, і при виконанні лівого повороту зупинився, щоб пропустити зустрічний транспорт. Водій же тролейбуса не витримав дистанцію, що й викликало ДТВ.

Автомобіль незначно пошкоджено, травмованих немає.

Та цього могло не бути, якби водій тролейбуса виконував вимоги ПДР і не порушив п. 13.1, де говориться, що водій в залежності від швидкості руху, дорожньої обстановки, особливості вантажу, що перевозиться, й стану транспортного засобу повинен дотримуватися безпечної дистанції та безпечного інтервалу і п. 13.3., 17.5.

Цього ж дня о 20 годині трамвай №277 (20‑й маршрут, Жовтневе депо), під управлінням водія В.С. Р*******ої слідував 16А маршрутом по Московському проспекту в депо. Перед зупинкою "Універмаг "Харків" допустила зіткнення з автобусом, який із попутного напрямку намагався виконати розворот. При цьому відволікся, розмовляючи з пасажиром, і не помітив трамвая.

У результаті ДТВ дуже пошкоджені обидва транспортні засоби. Водії і пасажири у цьому ДТВ не постраждали. Цього могло не бути, якби водій автобуса не порушив правила дорожнього руху п. 21.2 (водіям маршрутних транспортних засобів забороняється під час перевезення пасажирів розмовляти із ними, їсти, пити, курити, а також перевозити пасажирів і вантаж у кабіні п. 16.13., 1.4) і водій трамвая була б передбачливішою.

Служба безпеки дорожнього руху звертається до всіх водіїв-електротранспортників: будьте пильними під час руху, дотримуйтесь правил дорожнього руху посадової інструкції Пам'ятайте, що недотримання цих правил викликає важкі наслідки і ДТВ, не ризикуйте своїм життям і життям інших людей.

М. ГАРБУЗ,
інженер служби безпеки дорожнього руху підприємства

№83‑84 (5229‑5230), 23 жовтня 2004 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус, Происшествия
Единицы ПС:   Tatra-T3SU #277, Tatra-T3SU #515, Tatra-T3SU #516, ЗИУ-682Г-016(012) #685
Городские маршруты:   Тм16-А, Тм27, Тб39
Улицы и площади:   проспект Героїв Харкова, вулиця Сумська
Перевозчики:   Депо №1, КП "Жовтневе трамвайне депо", КП "Салтівське трамвайне депо"

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.