Новости. Як харківські майстри повертають тролейбусам молодість

Газета "Харьковские известия", 03.07.2025.

Пан Микола тримає в руках кермо вже понад два десятиліття, відтак добре знає ціну справному транспорту. Тролейбус, яким нині керує чоловік, хоч і налічує понад десять років роботи, але на свій вік не виглядає. Усе завдяки капітальному ремонту, що подарував машині нове життя.

МИКОЛА
ВОДІЙ ТРОЛЕЙБУСА

Оновлений, так, після капітального ремонту. Звісно, приємніше їхати в оновленому рухомому складі, ніж в старому. На мою думку, Харків розвивається в цьому плані. З кожним роком, не дивлячись на ситуацію з війною, достойно виглядаємо.

Роки експлуатації залишають свій відбиток на тролейбусах, що курсують Харковом. Та списувати машини в місті не поспішають.

ЛЮБОВ ЖАДЬКО
НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ТРОЛЕЙБУСНОГО ДЕПО

Цей тролейбус вийшов після капітального ремонту з нашого підприємства. На капітальному ремонті було переварено увесь кузов тролейбуса, замінений лінолеум, замінене освітлення. Також пандус. У нас ремонт здійснюється нашими кваліфікованими спеціалістами. Це наші працівники, які працюють на нашому підприємстві.

У пригоді тут стає і багаторічний досвід, і технічна документація, відповідно до якої виконуються роботи. Приміром, просто зараз пан Ігор разом із колегами знімає передню балку, аби замінити її на нову.

ІГОР СІРЕНКО
СЛЮСАР-МЕХАНІК 5-ГО РОЗРЯДУ

Замінюємо балки, 500 кілограмів важить. Стараємося добре, щоб їздило.

Щоб вчасно виявити проблеми, тролейбуси регулярно проходять техогляд. Завдяки такому контролю у депо завжди мають чітке уявлення про стан рухомого складу.

ОЛЕГ ЛАЗОРКІН
НАЧАЛЬНИК ЦЕХУ З РЕМОНТУ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ ТЕХНІКИ

На сьогодні є прерогатива з комфорту та безпеки перевезення пасажирів, тому особливу увагу приділяємо технічному стану. Проводимо всі необхідні роботи, є запчастини, є персонал, є увага до кожної деталі. Дивимось технічний стан, дивимось зовнішній стан, проводимо все, що тільки нам можна зробити.

Якщо тролейбус потребує серйозного втручання, його можуть розібрати практично до каркаса. Ба більше, на підприємстві навіть самотужки поновлюють мʼяку оббивку водійських і пасажирських сидінь, не забуваючи дбати про зручність та належний естетичний вигляд салону. І це стосується не тільки вітчизняних машин, у депо беруться і за техніку, що приїхала до Харкова з-за кордону.

Кожна відремонтована машина – це мінімум два місяці складної роботи. Але результат того вартий: близько десятка тролейбусів уже повернулися на міські маршрути.

ОЛЕГ ЛАЗОРКІН
НАЧАЛЬНИК ЦЕХУ З РЕМОНТУ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ ТЕХНІКИ

Є і «Шкоди», є і старого випуску, є і більш нові ТР-21. На цей час ми не маємо труднощів із їх ремонтом та обслуговуванням. Досвід роботи фахівців – це раз. І, по-друге, це технічна документація, яку ми вчимо кожного дня.

ОЛЕГ ЛАЗОРКІН
НАЧАЛЬНИК ЦЕХУ З РЕМОНТУ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ ТЕХНІКИ

Якщо мати на увазі середній ремонт, це постановка на зварювальні роботи, розбір, зварювальні роботи, збірка, заміна елементів, заміна частин в зборі механічних, це внутрішній стан салону, обшивка і так далі, то десь близько 10 одиниць мінімум вже зроблено. З кожним роком ми вдосконалюємо ці роботи, приділяємо увагу кожній деталі, кожному механізму, придивляюсь до кожного фахівця, розумію, що треба вдосконалювати свої знання та навички надалі.

У депо переконані: якісний ремонт – це інвестиція у роки безпечної та зручної роботи транспорту для кожного харків’янина.

ОЛЕГ ЛАЗОРКІН
НАЧАЛЬНИК ЦЕХУ З РЕМОНТУ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ ТЕХНІКИ

Це на довгі роки й, ще раз повторюсь, амбіційні плани на майбутнє – вдосконалюватися і йти далі й далі за фахом, і за напрямками, і за темпом роботи в цілому.

URL оригинала: https://infocity.kharkiv.ua/tv-proekty/iak-kharkivski-majstry-povertaiut-trolejbusam-molodist/
Разделы по теме:
Рубрики:   Троллейбус
Единицы ПС:   ЛАЗ-Е301D1 #3202, ЛАЗ-Е301D1 #3217, Богдан-Т70117 #3609
Перевозчики:   КП "Тролейбусне депо №3"

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.