Новости. Робота міського електричного транспорту за січень – березень 2006 року

Официальный сайт Харьковской областной государственной администрации, 18.05.2006.

Головна функція транспортного комплексу у м. Харкові – надійне і якісне забезпечення населення перевезеннями.

Щоденно міським електричним транспортом перевозиться близько 1,5 млн. пасажирів. Цей показник залишається майже незмінним на протязі останніх років.

Харківський метрополітен займає друге місце в Україні по протяжності ліній і кількості перевезених пасажирів. На сьогодні протяжність усіх ліній метрополітену складає 35,59 км, кількість станцій – 28 одиниць. Порівняно з відповідним періодом минулого року і загальна протяжність ліній, і кількість станцій загального користування залишилися незмінним.

Інвентарна кількість вагонів сягає 321 одиницю, що менше аналогічного періоду минулого року на 0,6%.

Загальна кількість пасажирів, перевезених метрополітеном за січень – березень 2006 року, склала 73,1 мільйона, в порівнянні з відповідним періодом минулого року ці обсяги зросли на 3,7 млн. пасажирів, або на 5,3%.

Кількість перевезених платних пасажирів за січень-березень 2006 року сягає 58,8 мільйона, це більше на 5,5 мільйона, або на 9,3%, ніж у відповідному періоді минулого року.

Оплата проїзду в метрополітені здійснюється за допомогою жетонів, абонементних або електронних карток. Найбільша кількість пасажирів користується жетонами – 48,4 мільйона. Це на 10,3% більше, ніж у минулому році і дорівнює 82,4% від загальної кількості платних пасажирів. Абонементними та електронними картками користувалися 2,8 млн. та 930 тис. пасажирів відповідно. Для студентів і учнів професійно-технічних учбових закладів застосовують електронні картки з оплатою проїзду в розмірі 50%, всього пасажирів цієї категорії було перевезено 6,6 мільйонів.

Доходи від перевезень пасажирів за січень–березень 2006р. досягли 27,7 млн.грн., у порівнянні з аналогічним періодом минулого року ці обсяги зросли на 2,6 млн.грн., або на 10,6%.

За січень–березень цього року метрополітеном було перевезено 14,3 мільйона безплатних пасажирів, які згідно з чинним законодавством мають право на безкоштовний проїзд. Питома вага таких пасажирів сягає 19,6% (у січні – березні 2005р. вона дорівнювала 23,2%).

За січень–березень 2006р. Харківським метрополітеном була отримана компенсація (субвенція держбюджету) за перевезення пільгового контингенту в розмірі 4,7 млн.грн. Некомпенсована сума втрат доходів за пільгові перевезення складає 2,4 млн.грн., за перевезення студентів – 1,7 млн.грн.

Значним попитом у мешканців та гостей міста користуються перевезення наземним електричним транспортом, питома вага якого складає третину від загального обсягу пасажирських перевезень обласного центра. В першу чергу це стосується перевезень соціально не захищених верств населення. Щоденно електричним транспортом користуються біля 735 тис. пасажирів, з них майже половина – безплатно.

Загальний обсяг перевезень трамваями за січень – березень 2006р. склав 30,7 млн. пасажирів, тролейбусами – 35,5 мільйона, у порівнянні з відповідним періодом минулого року, обсяги перевезень трамваями зменшилися на 1,4%, а тролейбусами збільшилися на 0,2% відповідно.

Міським електричним транспортом перевозиться значна кількість безплатних пасажирів, за січень–березень цього року їх було перевезено 33 мільйона, що складає 49,8% від загальної кількості пасажирів.

Оплата перевезень пасажирів на ХКП "Міськелектротранс" здійснюється за допомогою разових та постійних квитків. Більше половини пасажирів перевезено за разовими квитками – 59,6% від загальної кількості платних пасажирів, або 19,7 мільйона, у порівнянні з минулим роком ці обсяги зросли на 0,6%.

Постійними квитками користується 13,4 млн. пасажирів, або 40,4% від загальної кількості платних пасажирів, це менше ніж у минулому році, на 11,3%. Постійні квитки розподіляються по видах: студентські та учбові квитки, громадянські та квитки для підприємств.

Перевезення пасажирів здійснюють 3 трамвайних і 3 тролейбусних депо на 18 трамвайних і 31 тролейбусних маршрутах. Щоденно на маршрутах експлуатуються 299 трамваїв і 247 тролейбусів.

Рухомий склад парку на 01.04.06 дорівнює 684 одиниці, з них майже 94% трамваїв і 88% тролейбусів відпрацювали свій амортизаційний термін і підлягають списанню. Середній вік трамваїв сягає 23 роки, тролейбусів – 14 років. За січень–березень 2006р. було списано 1 тролейбус.

Доходи від перевезень пасажирів електричним транспортом за січень – березень 2006р. досягли 10,0 млн.грн., порівняно з аналогічним періодом минулого року ці обсяги зменшилися на 250 тис.грн., або на 2,4%.

Найважливішою проблемою ХКП "Міськелектротранс" залишається недостатнє фінансування із державного бюджету втрат доходів від перевезення пільгового контингенту. Субвенція виділяється на компенсацію проїзду тільки 6 пільгових категорій: учасників ВВВ, постраждалих в результаті аварії на ЧАЕС, інвалідів, пенсіонерів, ветеранів праці, ветеранів військової служби і органів внутрішніх справ.

За січень – березень 2006р. ХКП "Міськелектротранс" отримано:

із державного бюджету:

– субвенція (компенсація за проїзд пільгового контингенту) у сумі 4,5 млн.грн.

із міського бюджету:

– фінансова допомога у сумі 15,8 млн.грн.;

Для покращення технічного стану колійного господарства та енергогосподарства проводились поточні профілактичні ремонти участків трамвайних колій та контактної мережі.

Капітальнтй ремонт та реконструкція як колійного господарства так і енергогосподарства не проводились.

Міський електричний транспорт займає помітне місце в транспортному комплексі м.Харкова. За січень–березень 2006р. метрополітеном, трамваями і тролейбусами було перевезено біля 140 млн. пасажирів. Враховуючи те, що чисельність населення Харківської області дорівнює 2,8 млн. чоловік, міським електричним транспортом все наявне населення області було "перевезено" понад 50 разів. Підприємства міського електричного транспорту намагаються повною мірою забезпечити надійне і якісне перевезення пасажирів в обласному центрі.

Начальник Головного управління

М.Л. Чмихало

Разделы по теме:
Рубрики:   Метро, Трамвай, Троллейбус

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.