Новости. Мер Добкін візьме під крило міста тільки прибуткове метро!

Телевизионный канал Р1, 30.05.2006.

Місто візьме у свою власність тільки прибутковий метрополітен, - стверджує міський голова Михайло Добкін. Зараз Харківський метрополітен належить державі, але його треба перевести в комунальну власність, - вважає Михайло Добкін. Будівництво метро в значній мірі фінансує місто, - говорить мер, - то ж, ми повинні розуміти, у що вкладаємо гроші та розпоряджуватись цим. Аби таке збільшення господарства не стало тягарем для Харкова, міська влада висуває певні вимоги до держави: компенсація тридцяти відсотків витрат на метро та інвестування його будівництва хоча б на половину. Зробити підприємство рентабельним може і регіональна влада, якщо підвищить тарифи за проїзд хоча б до гривні. Якщо цього не зроблять, - говорить начальник Метрополітену Сергій Мусєєв, - робота підземки погіршиться.

Сергій Мусєєв начальник ДП "Харківський метрополітен":

- Мы не купим єлектроэнергию, придется сократить число машинистов, а значит, и парность поездов. И вместо полторы минуты интервал будет три минуты. И прийдется ограничить попадание людей на станцию.

Міська влада підвищувати тарифи не збирається, сьогодні це в компетенції держави та регіону.

Михайло Добкін, Харківський міський голова:

- Мы будем рассматривать прием метро, когда оно перестанет быть убыточным. Это в силах Министерства и обладминистрации.

Міський голова також сподівається, що відкрити нові станції Олексіївської лінії вдасться вчасно, не зважаючи на затримку у фінансуванні. Із запланованих у держбюджеті п`ятдесяти мільйонів гривень надійшло лише два з половиною. Більшість грошей розподілено на листопад та грудень, коли темпи будівництва уповільнюються.

Юрій Войтюк, голова правління ВАТ "Харківметробуд":

- Май месяц пока что проблематичен. Если май-июнь сорвут, будет сорвано строительство.

Ще до відкриття останньої станції - Перемоги - метробудівники повинні почати прокладання нових тунелів. Найбільш вірогідний напрямок - Одеський. Станції, розвиток аеропорту та близькість передмістя - головні аргументи на користь такого рішення.

Михайло Добкін, Харківський міський голова:

- В связи с тем, что первого января две тысячи седьмого года заканчивается мораторий на продажу сельскохозяйственных земель, вся земля получит такое развитие, бизнесмены активизируются, если мы не подумаем об этом заранее, то потом метро придется прыгать через головы появившихся здесь строений.

Метробудівники не заперечують такого варіанту. За їх словами, проектні розробки Одеського напрямку вже існують.

Разделы по теме:
Рубрики:   Метро

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.