Новости. Південна залізниця: Енергозбереження – шлях до ефективного господарювання
Офіційний сайт "Укрзалізниці", 01.12.2006.
У ході техніко-економічної ради з питань ефективного використання паливно-енергетичних ресурсів, що відбулась на Південній залізниці 28 листопада, начальник залізниці Віктор Остапчук зазначав, що Південна дорога є дорогою «тепловоза» та споживає найбільшу кількість палива серед усіх доріг. Отже заходи, направлені на економію палива повинні бути максимально ефективними та торкнутися всіх сфер діяльності.
Одним з найважливіших заходів щодо економії дизельного палива є електрифікація. Зараз ведуться роботи по електрифікації ділянки Божків-Коломак довжиною 39,1 км. Також за останні п'ять років була проведена електрифікація на ділянці Миргород-Божків протяжністю 119 км., а середньорічна економія на ділянці Гребінка-Полтава тепер складає 1685,0 тонн умовного палива.
Не менш важливим напрямом в економії палива залишається впровадження і використання сучасної техніки. Одним із прикладів використання енергозберігаючих технологій є встановлювання на підприємствах Південної дороги люмінесцентних ламп, які споживають в 4-5 разів менше електроенергії, аніж лампи накалювання. Тільки у 2005 році в управлінні Південної залізниці було встановлено 1360 таких ламп, що дозволило заощадити 186 тис. кВт електроенергії.
Прес-центр Південної залізниці.
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | ЖД транспорт |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.