Новости. На сьогоднішній день жодних підстав для підвищення тарифу на проїзд в метрополітені м. Харкова не
існує. Позиція Харківської облдержадміністрації щодо діяльності керівництва ДП Харківський метрополітен
Офіційний сайт Харківської обласної державної адміністрації, 09.07.2007.
Харківська обласна державна адміністрація заявляє, що на сьогоднішній день жодних підстав для підвищення тарифу на проїзд в метрополітені м. Харкова не існує. По-перше. Меньше року тому, у жовтні 2006 року розпорядженням голови обласної державної адміністрації № 518 "Про встановлення тарифу на перевезення пасажирів у метрополітені міста Харкова" було встановлено тариф на перевезення пасажирів державним підприємством Харківський метрополітен у розмірі 0,75 грн. за 1 поїздку у повній відповідності Порядку формування тарифів на послуги міського електричного транспорту.
У цьому тарифі планова собівартість перевезень, у порівнянні з фактичною, була збільшена на 40%, що дає достатній резерв для того, щоб даний тариф залишався незмінним та керівництво метрополітену забезпечувало якісне обслуговування пасажирів.
По-друге. За заявами керівництва Харківського метрополітену тариф на електроенергію для метрополітену буде збільшено з 0,20 грн. за 1 квт.год. до 0,36 грн.
Але, 26 червня 2007 року Кабінет Міністрів України прийняв Постанову № 881 "Про тарифи на електричну енергію для міського електротранспорту", якою продовжено застосування пільгового тарифу на електричну енергію для метрополітену.
По-третє. Питання відшкодування коштів недоотриманих від пільгового контингенту залежить виключно від компетенції та наполегливої роботи керівництва Харківського метрополітену з Міністерством транспорту та зв?язку України, Міністерством фінансів України та іншими центральними та місцевими органами виконавчої влади.
По-четверте. Крім основної діяльності по перевезенню пасажирів, Харківський метрополітен веде й іншу діяльність - рекламну, реалізацію металобрухту, надання площ в оренду, що за 1 півріччя 2007 року дало підприємству прибуток у розмірі 9,7 млн.грн., який повинен використовуватись на розвиток підприємства та забезпечення якісного перевезення пасажирів.
Слід зазначити, щодо цього часу на адресу обласної державної адміністрації керівництвом метрополітену не надано в установленому порядку документів з відповідними розрахунками, що дають підстави для розгляду і встановлення нового тарифу згідно з Порядком формування тарифів на послуги міського електричного транспорту, затвердженим наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 05.03.07. № 191, та Методичними рекомендаціями з формування собівартості перевезень (робіт, послуг) на транспорті, затвердженими наказом Міністерства транспорту України від 05.02.01. № 65.
Зазначені документи відповідно до статті 28 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" повинні бути погоджені виконавчим комітетом Харківської міської ради.
Замість цього, у ряді своїх листів до обласної державної адміністрації, які по суті є інформацією про виробничо-господарську діяльність метрополітену, та через засоби масової інформації начальник Харківського метрополітену стверджує, що реальна собівартість перевезення 1-го пасажира складає 1,12 грн., хоча за оперативними даними Харківського метрополітену за 6 місяців поточного року фактична собівартість перевезення 1-го пасажира складає 0,70 грн.
Таким чином, діючий тариф на перевезення пасажирів у Харківському метрополітені в розмірі 0,75 грн. за одну поїздку є економічно обґрунтованим і відповідає Порядку формування тарифів на послуги міського електричного транспорту і для його підвищення в даний момент немає ніяких підстав.
Перший заступник начальника
Головного управління економіки
Ігор Райнін
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Метро |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.