Новости. Інформація щодо аварійної ситуації на Первомайському ДП "Хімпром" 20.07.07

Офіційний сайт Харківської обласної державної адміністрації, 31.07.2007.

20 липня 2007 року о 14 при вивозі з Первомайського ДП "Хімпром" на станцію Лихачове цистерни з рідким хлором у супроводі вагона, не доїжджаючи 600 метрів до вхідного світлофора на станцію, відбувся схід зазначеної цистерни з рейок обома вагонними візками.

Цистерна та вагон не перекидалися, ушкоджень хлорної цистерни не виявлено.

У ході розслідування комісією, яка булла створена наказом по ДП "Хімпром", встановлено наступне:

Згідно оперативного журналу диспетчерської служби підприємства в 14 годин був отриманий сигнал про факт сходу цистерни з рідким хлором. Диспетчер, відповідно до запису в оперативному журналі, повідомив про це відповідних посадових осіб підприємства.

В.о. генерального директора Костюк О.Г. віддав розпорядження направити на місце бойовий розрахунок ВГСО, пожежний розрахунок ВЧПО, виставити пост охорони і вислати машину швидкої допомоги.

Було дано розпорядження щодо оповіщення підприємств, організацій, установ, розташованих у санітарно-захисній зоні, а також СБУ та МНС міста Первомайський.

Після сходу цистерни та вагона теплушки був зроблений огляд залізничних шляхів на місці сходу. При цьому була встановлена низка порушень, зокрема була виявлена відсутність зазорів у стиках рейок, з приводу чого було укладено відповідний акт.

До 22.00 20.07.07 силами ремонтного потягу станції Лозова цистерна та вагон були встановлені на шлях і цистерна була доставлена до цеху для передавливання рідкого хлору в іншу цистерну.

Відповідні підрозділи підприємства виконували обов'язки у відповідність із нормативно-правовими актами, за винятком головного інженера Котовчихіна В.В., який усунувся від ліквідації аварійної ситуації.

За інформацією Південної залізниці, 24.07.07 позаплановою комісійною перевіркою під'їзної колії ДП "Хімпром" були виявлені грубі відхилення від норм поточного утримання шляхів та стрілочних переводів. На кривій ділянці шляху виявлений кут у плані, відхилення від шаблону до 1553мм та 1508мм, відбої рейок до 12мм на 5-6 шпалах та інші відхилення.

Під'їзна колія закрита для подачі вагонів до усунення виявлених недоліків.

Причини виникнення аварійної ситуації:

  1. Відсутність нормальних зазорів у стиках рейкових шляхів;
  2. Відсутність протиугонів на всім протязі під'їзного шляху;
  3. Висока температура навколишнього середовища;
  4. Не повна кількість костилів, що кріплять рейкові підкладки до шпал.

Висновки комісії:

1. Внаслідок високої температури, відбулося подовження рейкового шляху, у результаті цього відбувся зсув правого, по ходу руху, рейкового шляху усередину колії, внаслідок чого, після проходу локомотива, ліве по ходу колесо переднього візка цистерни гребенем колеса наїхало на рейку та переїхавши його зіскочило назовні рейкової колії, потягнувши за собою колісні пари обох візків цистерни та передньої колісної пари вагона;

2. Не здійснювався належний контроль за технічним станом рейкових шляхів, що призвело до порушення вимог "Правил технічної експлуатації залізничного транспорту підприємств системи Мінпромполітики України";

3. Необхідно зробити ремонт під'їзної колії від ДП "Хімпром" до станції Лихачове;

4. Притягнути до дисциплінарної відповідальності головного інженера Котовчихіна В.В. та начальника цеху Чурилова В.Д.

Разделы по теме:
Рубрики:   ЖД транспорт, Происшествия

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.