Новости. Південна залізниця прийняла в експлуатацію 100 нових вантажних вагонів
Офіційний сайт "Укрзалізниці", 17.08.2007.
Сьогодні на станції Кременчук Південної залізниці відбулась презентація та урочиста передача нових вантажних вагонів виробництва Крюківського вагонобудівного заводу Південній залізниці.
Два потяги по 50 вагонів було подано під навантаження на під'їзні колії Полтавського ГЗК.
У презентації нових вагонів взяли участь заступник Генерального директора Укрзалізниці Микола Сергієнко, начальник Південної залізниці Віктор Остапчук, представники лізингової компанії "М-ТЕК" та Крюківського вагонобудівного заводу.
Дані вагони придбано в лізинг у лізингової компанії "М-ТЕК". Загалом, залізниці України за 7 місяців 2007 року на умовах фінансового лізингу придбали вже 1416 одиниць рухомого складу, колійної та іншої техніки на суму 530 млн.грн. До прикладу, у 2006 році загалом було придбано лише 419 одиниць рухомого складу на суму понад 956 млн. грн., а у 2005 році - 206 одиниць, на суму 494,6 млн.грн.
За 7 місяців 2007 р. придбано 1395 вантажних вагонів, зокрема 800 вагонів для Донецької залізниці та 595 вагонів для Придніпровської залізниці.
Залізницями України до кінця 2007 року на умовах фінансового лізингу планується придбати ще 1070 вантажних вагонів.
Механізм фінансового лізингу Укрзалізниця вважає ефективним та перспективним способом оновлення основних фондів. Цього року у лізинг Укрзалізниця планує придбати основних фондів на 5 млрд. грн. За останні роки на залізницях України та країн СНД спостерігається тенденція до збільшення об'ємів перевезень і значно зросла потреба у новому рухомому складі, який забезпечить підвищену надійність та економічність експлуатації.
Довідково:
Згідно з технічними вимогами до вантажних вагонів нового покоління Укрзалізниця спільно з ВАТ "Крюківським вагонобудівним заводом" створила піввагон нового покоління моделі 12-7023-01, який за своїми технічними характеристиками не поступається піввагону моделі 12-132-03 виробництва ФДУП "ВО Уралвагонзавод", а за окремими показниками й перевершує.
Універсальний піввагон моделі 12-7023-01 з люками в підлозі і боковими стінами низку конструктивних відмінностей від піввагонів, що серійно випускаються. Зокрема, в конструкції елементів піввагона моделі 12-7023-01 застосовуються сталі підвищеної міцності.
Економічний ефект від експлуатації піввагона нового покоління за рахунок зменшення експлуатаційних витрат на ремонт та обслуговування.
Дані конструктивні зміни, які були використані при будівництві вагона дозволять збільшити термін використання піввагона до 32 років (в попередніх моделях термін використання - 22 роки); збільшити дохідну частину залізниць України від вантажних перевезень за рахунок підвищення вантажопідйомності вагона на 1 т; зменшити витрати на тягу поїздів на 10% за рахунок зниження тари вагона; майже в 4 рази збільшити міжремонтні пробіги - зі 100 до 350 тис.км, скоротити середньорічні затрати на ремонт і обслуговування в 3,5 рази;
Вантажопідйомність піввагону 70,5 т, конструкційна швидкість 120км/год, внутрішні розміри кузова: довжина 12 690 мм, ширина 2 990 мм, висота 2 187мм. Габарит по ГОСТ 9238-83 - 1-BM.
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | ЖД транспорт |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.