Новости. Депо імені С.М. Кірова: Тисяча надпланових составів
Газета "Вечірній Харків", 19.08.1987.
Тисячу надпланових составів провели з початку року машиністи локомотивного депо "імені С.М. Кірова". Понад вагові норми перевезено більше двох мільйонів тонн народногосподарських вантажів, заощаджено 250 тонн пального.
Підвищення продуктивності праці можна пояснити енергійним оновленням матеріальної бази депо, в якому працюють висококваліфіковані спеціалісти. Наприкінці минулого року в депо ім. Кірова замість локомотивів ТЕП-10 "Стріла" надійшли нові тепловози ТЕП-70. "Стріли" не справлялися з напруженим ритмом перевезень, швидкість їх руху була обмеженою. Тому залізничники були змушені використовувати вантажні тепловози. А ТЕП-70 створений спеціально для пасажирських перевезень. Одночасно з потужним двигуном - 4 тисячі кінських сил - він має м'яку підвіску, що забезпечує плавність руху составів. Одним з перших за кермо нового тепловоза сів машиніст другого класу Ігор Миколайович Сосновський. У депо імені Кірова він працює з 1983 року і виявив себе не тільки в труді, а й у громадській роботі. Комуніст Сосновський - профгрупорг комсомольсько-молодіжної колони, що налічує 44 локомотивні бригади. За підсумками змагання у минулому році зайняв друге місце в депо з економії пального.
Крім рухомого складу оновлюється також матеріальна база допоміжних служб. В новій споруді вже діє ряд потокових ліній ремонту обладнання сучасних серій тепловозів. Нещодавно тут же став до ладу верстат для обточування бандажів колісних пар. Раніше для цієї операції знімали з тепловоза чимало вузлів, фактично розбирали його. Новий верстат звільнив виробничників від зайвої роботи. Він забезпечує обточування з високою точністю - під "нульовий профіль", як кажуть спеціалісти. Член КПРС, ударник комуністичної праці М. А. Цехмайструк працював бригадиром у цеху пункту технічного огляду тепловозів, а коли в депо з'явився новий верстат, Микола Антонович став до нього. Допомагав монтувати устаткування, на якому тепер працює.
План технічного переозброєння депо включає багато заходів. Деякі з них вже виконані, як, приміром, введення в експлуатацію лінії комплексної технічної діагностики. Оновлення рухомого складу, впровадження новітнього діагностичного й ремонтного обладнання - запорука того, що й у другому півріччі цього року залізничники працюватимуть добре.
Г. БОРИСОВ.
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | ЖД транспорт |
Модели ПС: | ТЭП70 |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.