Новости. Машиніст Є.М. Тищенко першим провів електропоїзд новим маршрутом - від Південного вокзалу до станції Красноград.

Газета "Вечірній Харків", 14.10.1988.

Цим маршрутом поїзд курсуватиме п'ять разів на добу. Раніше тут ходила приміська електричка до Зачепилівки через Красноград. Тепер час перебування пасажирів у дорозі скоротився до двох з половиною годин.

Пускові нової електрифікованої дільниці передувала чимала робота, яку закінчили на п'ять місяців раніше строку. Добре потрудилися будівельники Харкова, Куп'янська, Воронежа, Дніпропетровська. Витрати на будівельно-монтажні роботи - три мільйони карбованців - окупляться вже через чотири роки (замість десяти за нормативами).

37 електрифікованих кілометрів між Власівкою й Красноградом - ніби небагато. Але вони міцно пов'язали 104-кілометрову ділянку шляху Харків - Красноград електротягою. Через 90 кілометрів - Дніпропетровськ. Далі електрифікацію шляхів продовжуватиме колектив Придніпровської залізниці.

Разделы по теме:
Рубрики:   ЖД транспорт

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.