Новости. Південна залізниця піклується про охорону навколишнього середовища

Офіційний сайт Регіональної філії "Південна Залізниця" АТ "Укрзалізниця", 18.06.2008.

В локомотивному депо Лозова введено в експлуатацію унікальну систему зворотного водопостачання. Вона створена на базі новітніх світових розробок і являється за своїми технічними і економічними характеристиками єдиною в “Укрзалізниці”. Система виконує високотехнологічне очищення «брудної» води і в повному обсязі забезпечує потреби депо в технічній воді. Це сприятиме суттєвої економії коштів.

Також спеціалісти Північно-Східного наукового центру Національної Академії Наук України сумісно з фахівцями Південної залізниці розробили і ввели в експлуатацію установку термічного знешкодження побутових і промислових відходів, а також непридатних до використання лікарських засобів. Установка має багато ступенів очистки і забезпечує комплексну очистку продуктів згорання в строгій відповідності до норм та вимог європейських стандартів.

Особливу роль в охороні навколишнього середовища на залізниці відводиться пересувній (мобільній) установці термічного знешкодження відходів (150 кггод.). Більш потужний стаціонарний комплекс розташований в місті Люботин (1000 кггод.). Робота комплексу передбачає функції сортування відходів за групами: скло, пластмаса, метал, поліетилен. Слід зазначити, що робота пальної форсунки необхідна тільки в разі переробки сміття високої вологості. А фізичне тепло димових газів в спеціальному теплоутилізаторі використовується на вироблення пару, який рухає турбіну теплоутилізаційної електростанції. І тим сам виробляє додаткові обсяги електроенергії.

Серед основних здобутків в напрямку екологічної безпеки є незвичайне рішення утилізації відходів з поліетилену. Таке сміття перетворюється на поліетиленові труби на території Люботинського “Авторем” (структурний підрозділ локомотивної служби Південної залізниці), де розташована ця лінія. Ці труби мають широке застосування на виробництві. Використовуються для укладання кабелів зв’язку під час робіт по електрифікації. Варто зазначити, що останні роки залізниця не закуповує азбестоцементні труби, бо замість них застосовуються труби власного виробництва Люботинського «Авторем».

Прес-центр Південної залізниці

Разделы по теме:
Рубрики:   ЖД транспорт

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.