Новости. Зв'язок: водій - диспетчер - пасажир
Газета "Вечірній Харків", 27.11.1987.
Увагу харків'ян привертають яскраві таблички з червоними трикутниками та літерами АСДУ-Е, які з'явилися останнім часом на тролейбусних зупинках на проспекті Леніна, вулиці Сумській, інших міських магістралях. З проханням прокоментувати це ми звернулися до начальника служби руху ХТТУ Т.М. Зозулі.- У пресі вже повідомлялося, що у Харкові створюється автоматизована система диспетчерського управління електротранспортом. Таблички вказують водіям, де треба зупинити машину (а саме лобовим склом на рівні таблички), щоб змонтована під підлогою тролейбуса антена опинилася точно над стаціонарною антеною, яка знаходиться під асфальтовим покриттям дороги. У цьому разі до центральної диспетчерської, де знаходяться дві ЕОМ системи, надійде імпульс з інформацією про номер машини, табельний номер водія, номер контрольного пункту. Порівняння часу надходження імпульсу з розкладом руху виконується комп'ютером. Воно дає змогу об'єктивно оцінювати регулярність руху, фактичний його стан. Якщо відхилення від графіка перевищує допустиме, диспетчер може передати водієві інструкції щодо зміни режиму або напрямку руху, необхідні для відновлення його регулярності.
- А які відхилення від розкладу комп'ютера вважаються допустимими?
- Згідно з правилами технічної експлуатації комп'ютер запрограмований на реагування у випадках випередження графіка більше як на одну хвилину, а запізнення - понад дві хвилини.
- Зв'язок тільки однобічний?
- Ні, водій, перебуваючи у контрольному пункті, може викликати диспетчера і повідомити йому, наприклад, про пошкодження контактної мережі, дорожньо-транспортну пригоду тощо.
- Одже, таблички, про які йдеться, призначені, так би мовити, лише "для службового користування"?
- Головним чином, так. Втім, вони допоможуть пасажирам зоорієнтуватися, де саме тролейбус відчинить двері, підійшовши до зупинки, а це може сприяти наведенню порядку на зупинках, організації посадки пасажирів. У місцях, де дозволено зупинятися двом тролейбусам одночасно, створені подвійні контрольні пункти і встановлено по дві таблички.
Що ж до зв'язку з пасажирами, то вирішено створити постійно діючу "пряму лінію". По телефонах 22-81-28, 22-86-79, 23-69-33, 23-69-34 можна подзвонити центральному диспетчерові ХТТУ, який працює цілодобово, і поінформувати його про помічні недоліки у роботі тролейбуса та трамвая, поставити свої запитання, висловити скарги, пропозиції та побажання, одержати потрібну довідку.
З 8.30 до 17.30 можна зателефонувати начальникові служби руху: 27-94-82
Сподіваємося, що такий "прямий зв'язок" з пасажирами допоможе істотно поліпшити роботу харківського трамвая та тролейбуса.
Бесіду вів М. Юрченко.
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Троллейбус |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.