Новости. Електрифікація дільниці Кременчук - Бурти

Офіційний сайт Регіональної філії "Південна Залізниця" АТ "Укрзалізниця", 29.10.2008.

28 жовтня 2008 року на Південній залізниці введено в експлуатацію нову електрифіковану дільницю Кременчук—Бурти.

Протяжність електрифікованої дільниці Кременчук—Бурти складає 23,5 км. Розгорнута довжина електрифікованих залізничних колій на цій дільниці (з урахуванням обох напрямків, обвідних колій тощо) становить 69 км. При цьому встановлено 1131 опор контактної мережі, 143 фундаменти, змонтовано 795 консолей, 113 жорстких поперечок. На виконання робіт за оперативними даними освоєно біля 80 млн. грн.

Начальник Південної залізниці Віктор Остапчук подякував міністру транспорту та зв’язку України, генеральному директору Укрзалізниці, представникам місцевих органів влади за підтримку в роботі над цим важливим проектом. «Залізничники обіцяли до свого професійного свята — Дня залізничника електрифікувати дільницю і виконали свою обіцянку», — сказав Віктор Остапчук. Роботи виконувались власними силами та наявною будівельно-монтажною технікою. Виконавець будівельних робіт — будівельно-монтажний поїзд №685 (БМП-685) Південної залізниці, виконавець монтажних робіт на контактній мережі — електромонтажний поїзд №707.

На дільниці Кременчук—Бурти проведено повний колійний розвиток на станціях Кременчук і Крюків-на-Дніпрі, збудовано контактну мережу, модернізовано пости електричної централізації та зв’язку, реконструйовано пасажирські платформи тощо.

Електрифікація дільниці Кременчук—Бурти — це суттєвий крок, що сприятиме збільшенню пропускної спроможності Південної залізниці на шляху до вантажних портів Одеси, а в перспективі — втіленню проекту впровадження швидкісного руху, шляхом розподілу вантажного та пасажирських потоків. Окрім того, успішне завершення електрифікації дозволить знизити транспортну складову в ціні таких стратегічних вантажів, як нафта, залізна руда та інші, при перевезенні їх залізницею з України, країн СНД та Балтії до одеських портів.

Також в умовах постійно зростаючих цін на нафтопродукти та значної зовнішньоекономічної залежності України від постачальників нафтопродуктів електрифікація залізниць набуває особливої актуальності для загального підвищення економічної ефективності залізничного транспорту, зменшення його негативного впливу на навколишнє природне середовище, забезпечення високих соціальних стандартів транспортних послуг.

Довідково

Окрім електрифікації дільниці Кременчук—Бурти, згідно з Програмою електрифікації залізниць України, у 2008 році Південна залізниця виконувала роботи з електрифікації на дільницях: Гребінка—Полтава, Люботин—Полтава Зокрема, на дільниці Гребінка—Полтава було реконструйовано підстанцію 330/110кВ Миргород, збудовано лінію електропередач-110кВ між станціями Миргород та Сагайдак, введено в експлуатацію пересувну тягову підстанцію на станції Сагайдак, майже завершено будівництво виробничої бази дистанції електропостачання на станції Полтава—Південна.

На дільниці Люботин—Полтава завершується реконструкція тягової підстанції Майська на станції Огульці.

Прес-центр Південної залізниці

Разделы по теме:
Рубрики:   ЖД транспорт

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.