Новости. Минулого року Південна залізниця навантажила понад 30 млн. тонн вантажів
Офіційний сайт Регіональної філії "Південна Залізниця" АТ "Укрзалізниця", 02.02.2009.
У 2008 році Південною залізницею навантажено 31 млн. 639 тис. тонн вантажів, що на 102,5% більше плану. При цьому забезпечено середньодобове навантаження в розмірі 86 тис. тонн. Вантажообіг склав 68,93 млн. тонн/км.
Порівняно з 2007 роком зменшилося навантаження нафти, лісу, цементу, цукрового буряку, цукру, жмиху, будівельних вантажів, металобрухту, продовольчих товарів, хімікатів та соди, мінеральних добрив, промислової сировини тощо.
Статичне навантаження (це те навантаження, збільшення якого дозволяє залізниці суттєво економити рухомий склад, а відповідно, більше перевезти вантажу) на залізниці у 2008 році виконано на 103,5%, а в цілому по Укрзалізниці — на 101,6%. Збільшення статичного навантаження дозволило звільнити 17 тис. 864 вагони, що дало можливість додатково перевезти 1 млн. 69 тис. 693 тонни вантажу. Порівняно з 2007 роком статичне навантаження зросло на 0,97 т/ваг — це найкращий показник на мережі залізниць.
Середня вага вантажного поїзда нетто склала 3405 тонн. Середня технічна швидкість — 41,9 км/год.
Одним із важливих завдань, які стоять перед Південною залізницею, є відновлення об'ємів вантажних перевезень, переорієнтація частини вантажовідправників на залізничний транспорт. Залізничники готові запропонувати кращі умови, ніж інші види транспорту:
- перевезення масових родів вантажів у різному тоннажі на будь-які відстані з подачею вагонів у зручний для клієнтів час;
- перевезення вантажів здійснюється за будь-яких погодних умов зі скороченим терміном доставки;
- вантажі, що відправляються, супроводжуються відомчою воєнізованою охороною;
- наявність різних типів вагонів, зокрема спеціалізованих, таких як цистерни, хопер-дозатори, зерновози, тощо, а також призначені для перевезення вантажів із певними вимогами — рефрижератори, вагони-термоси. Зважаючи на специфіку різних підприємств, залізничники можуть запропонувати контейнери — як средньотоннажні (3-5 тонн), так і великотоннажні (20-, 40-футові).
Прес-центр Південної залізниці
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | ЖД транспорт |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.