Новости. Транспортники створили громадську організацію, яка буде захищати їхні інтереси
Харківські Вісті, 26.08.2009.
Тепер вирішити свої проблеми підприємці зможуть швидше, бо транспортні громадські організації з*являться в кожному районі.
Микола Борисенко ГУ промисловості, транспорту та зв`язку: Есть отраслевое направление, которое целенаправленно занимается анализом причин и проблем и выносит предлождения по их решению. Другое дело, насколько наши предложения оперативно доходят до кабинетов, ушей и до принятия решений.
Мета Кабміну полягає у тому, щоб долучити суспільство до вирішення власних проблем. Щоб не один підприємець розповідав про те, як йому недобре живеться, а щоб усі транспортники разом допомагали собі та своїм колегам. Власник одного з найкрупніших перевізників Харкова Олександр Степко очолив громадську організацію Рада підприємців з питань транспорту. Він сподівається, що зможе достукатись до Верховної Ради тепер, коли за його спиною десятки однодумців.
Олександр Степко Рада підприємців з питань транспорту: Будем надеяться, что и с этой стороны будет создана вертикаль, потому что практически нет вериткали власти над нами на сегодняшний день, мы каждый сам себе. Здесь уже будет возможность я надеюсь добраться по верикали по каким-то вопросам. Будем и до Кабинета Министров, и до Верховной Рады.
Питань, з яких можна звернутись до Кабміну чи Верховної Ради, розповідає Олександр Степко, вистачає. Наприклад, харків"яни скаржаться на всіх маршруточників тому, що вони підвищують ціни на проїзд. Але кому поскаржитись самим транспортникам, коли за одну ніч ціна палива підскочує аж на гривню - невідомо. До того ж, нещодавню заміну старих мікроавтобусів на нові Олександр Степко зробив на кредитні гроші. Тож наступне підвищення цін на проїзд він називає вимушеним кроком.
Олександр Степко Рада підприємців з питань транспорту: В ближайшие дни, где-то я так думаю, с 1 сентября, в первых числах сентября. И повышение произойдет в пределах от 25 коп до 50. Практически я думаю, весь Харкьов. Если же длинный маршрут, как типа на Алексеевку - будет на 50 коп цена повышена. Наример, если на Холодную Гору - на 25 копеек.
Аби закрити кошторис на паливо на один рейс, мікроавтобус має перевезти мінімум 8 пасажирів. Тож, коли половина з них - пільговики, перевізники несуть збитки. За законом пільговики мають право на безкоштовний проїзд, гроші за нього має компенсувати держава. Але замість компенсації тільки обіцянки. Транспортники мріють про введення адресної допомоги, коли кожен пільговик буде отримувати на проїзд гроші. Але таку систему держава поки не запровадила.
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Автобус |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.