Новости. Робота Міського Електричного Транспорту За Січень – Червень 2011 Року
Офіційний сайт Харківської обласної державної адміністрації, 12.08.2011.
Міський електричний транспорт займає переважаюче місце в транспортному комплексі м. Харкова. За січень – червень 2011р. метрополітеном, трамваями і тролейбусами було перевезено 211,5 млн. пасажирів, що складає 85,6% від загальної кількості пасажирів, перевезених в обласному центрі. Щоденно міським електричним транспортом перевозиться більше 1 млн.пасажирів.
Харківський метрополітен займає друге місце в Україні по протяжності ліній і кількості перевезених пасажирів. На сьогодні протяжність усіх ліній метрополітену складає 37,60 км, на яких розташовано 29 станцій. Інвентарна кількість вагонів сягає 321 одиницю. За січень – червень 2011р. метрополітеном перевезено 124,7 мільйона пасажирів, у порівнянні з минулим роком ці обсяги збільшилися на 1,3 млн.пасажирів, або на 1,1%.
Кількість перевезених платних пасажирів сягає 100,3 мільйона, це більше на 1,6%, ніж у минулому році.
Оплата проїзду в метрополітені з 2008р. здійснюється за допомогою жетонів та безконтактних електронних карток. Найбільша кількість пасажирів користується жетонами. За січень – червень 2011р. жетонами скористалися
62,4 мільйона пасажирів, це на 9,4% менше, ніж у минулому році і дорівнює 62,2% від загальної кількості платних пасажирів.
Для студентів і учнів професійно-технічних учбових закладів застосовують безконтактні електронні картки з оплатою проїзду в розмірі 50%, всього пасажирів цієї категорії було перевезено 17,2 мільйона.
За січень – червень 2011р. метрополітеном було перевезено 24,4 млн. безплатних пасажирів, які згідно з чинним законодавством мають право на безкоштовний проїзд. Питома вага таких пасажирів сягає 19,5%.
Значним попитом у мешканців та гостей міста користуються перевезення наземним електричним транспортом, питома вага якого складає 35,1% від загального обсягу пасажирських перевезень в обласному центрі. В першу чергу, це стосується перевезень соціально незахищених верств населення. Щоденно наземним електричним транспортом користуються близько 480 тис.пасажирів, з них більше половини – безплатно.
Загальний обсяг перевезень трамваями за січень – червень 2011р. склав 40 млн. пасажирів, тролейбусами – 46,7 мільйона, у порівнянні з минулим роком обсяги пасажирських перевезень трамваями збільшилися на 8,9%, тролейбусами збільшилися на 5,4%.
Наземним електричним транспортом перевозиться значна кількість безплатних пасажирів, за січень – червень 2011р. їх було перевезено 58,8 мільйона, що складає 67,7% від загальної кількості.
Оплата перевезень пасажирів на ХКП “Міськелектротранс” здійснюється за допомогою разових та постійних квитків. Більшість пасажирів перевезено за разовими квитками – 88,2% від загальної кількості платних пасажирів, або 24,7 мільйона, у порівнянні з минулим роком їх кількість збільшилась на 0,9%. Постійними квитками користується 3,3 млн.пасажирів, або 11,8% від загальної кількості платних пасажирів, це менше, ніж у минулому році, на 20,1%.
Перевезення пасажирів здійснюють 1 трамвайне і 2 тролейбусних депо на 14 трамвайних і 25 тролейбусних маршрутах. Щоденно на маршрути виїздять 381 одиниця трамваїв і тролейбусів.
Рухомий склад парку у січні – червні 2011р. дорівнював 595 одиниць, з них майже 94,8% трамваїв і 59,3% тролейбусів відпрацювали свій амортизаційний термін і підлягають списанню. Середній вік трамваїв сягає 26,8 рока, тролейбусів – 13,1 рока.
Виконання графіку руху електропоїздів Харківського метрополітену дорівнює 100%, регулярність руху трамваїв і тролейбусів виконана на 87,5% та 91,3% відповідно.
В.о.начальника Головного управління статистики О.Г.Мамонтова
URL оригинала: http://kharkivoda.gov.ua/ru/document/view/id/5482 | |
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Метро, Трамвай, Троллейбус |
Комментарии
Теперь вот выдумали новое глазозамыливание - дележ ГЭТ...
Никто никого не дурил. Действительно, в ГЭТ де-юре было одно трамвайное депо - СТД, а ОТД было его подразделением.
Я знаю. Вопрос в том, зачем было так?
И с какого года оно так было?
Тогда к чему голословные заявления о том, что якобы кто-то кого-то дурил?
Для уменьшения административного аппарата, видимо.
Точно не помню, но относительно недавно.
С момента закрытия КТД или позже?
Просмотреть соответствующую тему на форуме.
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.