ПТЕ Харківського та Дніпропетровського метрополітенів. Розділ 16. Роздільні пункти

                   Розділ 16. Роздільні пункти

  16.1.  Рух поїздів здійснюється з розмежуванням їх роздільними
пунктами.

  Роздільними  пунктами є станції, світлофори, межі блок-ділянок
АЛС-АРШ.

  16.2. Межами станції є:

  -  вхідний  світлофор автоматичної чи напівавтоматичної дії, а
за  їх  відсутності  -  стики  суміжних  рейкових кіл біля торця
пасажирської платформи з напрямку прибуття поїзда;
  -  вихідний світлофор автоматичної чи напівавтоматичної дії, а
при  наявності  за  вихідним  світлофором  напівавтоматичної дії
стрілочних   переводів   -   сигнальний   знак  "Межа  станції",
установлений на межі рейкових кіл на відстані не менше 120 м від
центра останнього стрілочного переводу;
  - вихідний світлофор напівавтоматичної дії, що огороджує вихід
із паркових колій на головні колії чи колії з'єднувальних віток;
  -  вхідний  світлофор  напівавтоматичної  дії на з'єднувальній
вітці, більш віддалений від осі станції;
  - межі діючих ліній метрополітену на кінцевих станціях.
     
  Межі станції позначаються сигнальними знаками "Межа станції" і
визначаються в технічно-розпорядчому акті станції.

  16.3.  Кожний  роздільний пункт повинен мати  найменування  чи
номер.

  Найменування  станції має розміщуватися  на  фасаді  наземного
вестибюля  чи  при вході в підземний вестибюль  з-під  вуличного
переходу, на колійних стінах уздовж пасажирських платформ,  а  в
разі потреби - в інших місцях.

  У  вестибюлях, у розподільних залах, на колійних стінах уздовж
пасажирських платформ мають розміщатися покажчики напрямку  руху
на станції даної лінії та пересадок на інші лінії.

  Біля  підземних переходів, що ведуть до станцій метрополітену,
мають розміщуватися емблеми "М" установленого зразка.

  16.4. Колії метрополітену поділяються на головні на перегонах,
станційні,  у  тому  числі  головні на станції,  і  спеціального
призначення.

  Усі   колії   в   межах  станцій,  за  винятком  переданих   у
підпорядкування  інших  служб  і  організацій,   перебувають   у
розпорядженні начальника станції.

  16.5.  На  станціях, паркових і деповських коліях  електродепо
кожна  колія,  стрілочний  перевід  і  стрілочний  пост,  а   на
перегонах кожна головна колія повинні мати номер.

  Забороняється встановлювати однакові номери коліям, стрілочним
переводам  і  постам  у  межах однієї  станції,  електродепо.  В
електродепо,   які   мають   окремі   парки,   не   допускається
привласнювати  однакові номери коліям і стрілочним  переводам  у
межах усіх парків.

  Порядок  нумерування колій і стрілочних переводів визначається
нормативно-технічними актами.