![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 8424 Регистрация: 8.3.2008 Из: Харьков транспортный Пользователь №: 4 ![]() |
Обсуждение новости "Харків отримає фінансування на закупівлю 30 електробусів" от 05.02.25.
|
|
|
![]()
Сообщение
#2
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 489 Регистрация: 11.3.2008 Пользователь №: 28 ![]() |
«Ми детально вивчили всі пропозиції та проаналізували досвід країн Європи, Азії тощо. Нам важливо зрозуміти, які електробуси зможуть ефективно працювати в наших погодних умовах, який у них має бути заряд, а також на які маршрути вони мають вийти. Ми уважно обираємо постачальників, звертаючи увагу не лише на ціну транспорту, а й на вартість сервісного обслуговування та інші аспекти. Це надзвичайно важливий і виважений крок, і ми маємо стати першими в Україні, хто його зробить»
Згідно сайту transphoto.org Харків не є першим в Україні, хто має електробуси: Луцьк кількість 1, експлуатується 1 Львів кількість 1, експлуатується 1 Київ кількість 2, експлуатується 0 З урахуванням, що нам надають тролейбуси безкоштовно (наприклад, Брно передает 20 троллейбусов Skoda-21Tr https://gortransport.kharkov.ua/news/29096/) витрачання 15 000 000 євро для експлуатації 30 машин виглядає дивним Невже у місті нема більш нагальних потреб? |
|
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 3255 Регистрация: 21.12.2009 Пользователь №: 2866 ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 26.4.2025, 10:55 |