Киевское метро |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Киевское метро |
28.6.2008, 9:40
Сообщение
#1
|
|
Активный участник Группа: Пользователи Сообщений: 597 Регистрация: 10.5.2008 Пользователь №: 85 |
Был в Киеве, пощупали скорость движения на открытой ветке ГПСом. Результаты неожиданные. То, что на перегоне поезд разгоняется до определнной максимальной скорости и потом ее держит, это ясно. Например, на перегоне Лесная-Черниговская держал 60 кмч очень четко. Но вот перегон Левобережная-Гидропарк меня удивил - скорость 75-79 кмч - заметно быстрее, чем машины рядом. Вагон вроде 717.5 - шестифарный. Средняя на открытом участке вышла 23.5 кмч
|
|
|
22.2.2009, 20:51
Сообщение
#2
|
|
Активный участник Группа: Пользователи Сообщений: 7711 Регистрация: 7.11.2008 Пользователь №: 640 |
ЗАВЕРШЕНО СПОРУДЖЕННЯ ПЕРЕГІННОГО ТУНЕЛЮ У НАПРЯМКУ ТЕРЕМКІВ
20-02-2009 20 лютого 2009 року відбулася завершальна збійка на будівництві правого перегінного тунелю майбутніх трьох станцій Куренівсько-Червоноармійської лінії Київського метрополітену. Відтак, в тунелі під Московською площею зустрілися два тунелепрохідницькі щити, які в надзвичайно складних гідрогеологічних умовах, в заплаві вельми вередливої річки Либідь, йшли назустріч один одному від станції «Либідська» і від станції «Деміївська» та об’єдналися в районі розташування Деміївського ринку. Таким чином, будівництво перегінного тунелю довжиною 3,8 км у напрямку житлового масиву Теремки завершено. Як зазначив голова правління ВАТ «Київметробуд» Володимир Петренко, наразі будівельна готовність станцій «Деміївська», «Голосіївська» та «Васильківська» складає 95-97 відсотків і якщо фінансування розпочнеться у березні, станції будуть здані в експлуатацію до Дня незалежності. У свою чергу, начальник Київського метрополітену Петро Мірошников розповів, що у міському бюджеті передбачені кошти як на добудову цих трьох станцій, так і на погашення існуючої заборгованості Київметробуду за вже виконані роботи. Водночас, очільник столичної підземки наголосив, що для збереження існуючої інтенсивності руху на лінії необхідно придбати додатково 50 вагонів. З цією метою планується провести тендер. Також метрополітен пропонував передбачити в бюджеті кошти на проектні роботи наступного пускового комплексу «Виставковий центр — Одеська площа». Що стосується Троєщинського напрямку, то тут проектні роботи вже закінчені, але потрібні кошти на відселення 11 підприємств на Подолі, які потрапили під пляму забудови. На запитання журналістів, чи буде продовжуватися будівництво метрополітену в умовах кризи, Петро Мірошников відповів ствердно, оскільки твердо переконаний, що метро потрібне киянам Хотелося бы,чтобы и у нас в условиях этого греб....го кризиса велося строительство,а не то,что сейчас делается |
|
|
Текстовая версия | Сейчас: 30.11.2024, 17:27 |