Программа развития ГЭТа до 2015 года, и другие официальные планы |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Программа развития ГЭТа до 2015 года, и другие официальные планы |
7.1.2009, 22:20
Сообщение
#1
|
|
Активный участник Группа: Пользователи Сообщений: 1968 Регистрация: 24.3.2008 Пользователь №: 48 |
УКРАЇНА
ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 19 сесія 5 скликання РІШЕННЯ Із змінами та доповненнями, внесеними рішеннями Харківської міської ради 21 сесія 5 скликання від 16.04.2008 р. № 108/08 24 сесія 5 скликання від 03.07.2008 р. № 206/08 Від 27.02.2008р № 57/08 м. Харків Про затвердження "Програми розвитку міського електротранспорту та забезпечення належного стану технічних засобів регулювання дорожнього руху в м. Харкові на 2008-2015 роки" З метою створення належних умов для розвитку транспортної мережі міста, організації безпечного руху транспортних потоків, а також надання населенню високоякісних послуг з перевезення міським наземним електротранспортом та забезпечення його сталого функціонування і подальшого розвитку, враховуючи п. 3 постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2006р. № 1855 "Про затвердження Державної програми розвитку міського електротранспорту на 2007-2015 роки", на підставі ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", керуючись ст. 59 зазначеного Закону, Харківська міська рада ВИРІШИЛА: 1. Затвердити "Програму розвитку міського електротранспорту та забезпечення належного стану технічних засобів регулювання дорожнього руху в м. Харкові на 2008-2015 роки" (додаток № 1). 2. Затвердити кошторис витрат на виконання "Програми розвитку міського електротранспорту та забезпечення належного стану технічних засобів регулювання дорожнього руху в м. Харкові на 2008-2015 роки" на 2008 рік за рахунок коштів міського бюджету (додаток № 2). 3. Вважати такими, що втратили чинність, рішення 17 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 25.12.2007р. № 324/07 "Про затвердження "Програми розвитку міського електротранспорту м. Харкова на 2008-2015 роки" та рішення 17 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 30.12.2007р. № 350/07 "Про затвердження кошторису витрат на виконання "Програми розвитку міського електротранспорту м. Харкова на 2008-2015 роки" на 2008 рік за рахунок коштів міського бюджету" (зі змінами). 4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії Харківської міської ради з питань транспорту, зв'язку та екології, з питань планування, бюджету та фінансів та секретаря Харківської міської ради. Міський голова М.М. Добкін Додаток № 1 до рішення 19 сесії Харківської міської ради 5 скликання "Про затвердження "Програми розвитку міського електротранспорту та забезпечення належного стану технічних засобів регулювання дорожнього руху в м. Харкові на 2008-2015 роки" від 27.02.08р. № 57/08, в редакції рішення 24 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 03.07.2008 р. № 206/08 Програма розвитку міського електротранспорту та забезпечення належного стану технічних засобів регулювання дорожнього руху в м. Харкові на 2008-2015 роки 1. Загальна частина Міський електротранспорт є однією з найважливіших галузей, яка задовольняє потреби населення в перевезеннях. Від рівня розвитку транспортної мережі, організації руху транспортних потоків і надійності роботи електротранспорту в значній мірі залежить життєдіяльність підприємств, організацій та установ міста. Протягом останніх років у роботі міського електротранспорту намітилась тенденція до зменшення обсягу перевезень пасажирів і погіршення показників якості та безпеки їх транспортного обслуговування. Це спричинено значним фізичним зносом об'єктів міського електротранспорту, зокрема рухомого складу (понад 90 відсотків), а також відшкодуванням не в повному обсязі вартості транспортних послуг, що надаються підприємствами на безоплатній основі окремим категоріям громадян. Для поліпшення організації руху транспорту взагалі та роботи електротранспорту, необхідний подальший розвиток і зміцнення матеріально-технічної бази підприємств, які здійснюють експлуатацію технічних засобів регулювання дорожнього руху та міського пасажирського транспорту. Подальше забезпечення безпеки та якості транспортного обслуговування населення можливе за умови розробки відповідної програми, яка передбачає подальший розвиток, надійну експлуатацію міського електротранспорту та утримання технічних засобів регулювання дорожнього руху і враховує: - Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні"; - Закон України "Про транспорт"; - Закон України "Про міський електричний транспорт"; - Закон України "Про дорожній рух"; - Постанову Кабінету Міністрів України від 29.12.06р. №1855 "Про затвердження Державної програми розвитку міського електротранспорту", та інші законодавчі та нормативні акти. 2. Сучасний стан наземного електричного транспорту м. Харкова Харківське комунальне підприємство "Міськелектротранс" забезпечує близько половини пасажирських перевезень в місті. Для задоволення потреб населення маршрутна мережа міського електротранспорту передбачає 48 маршрутів, у тому числі 17 - трамвайних та 31 - тролейбусний. Щодобово перевозиться більше 650 тис. пасажирів. Рухомий склад працює в звичайному режимі руху та забезпечує перевезення мешканців та гостей міста, і в першу чергу соціально незахищених верств населення, яким державою надано право безкоштовного проїзду. В останні роки підприємство знаходиться в дуже складному фінансовому стані, однією з основних причин якого є невирішення на державному рівні питання компенсації в повному обсязі втрат доходів транспортних підприємств від перевезень пільгових категорій громадян, яка дорівнює 20-25% від необхідної. Крім того, станом на 01.01.08 р. інвентарний парк рухомого складу становить 642 од., з них: трамваїв - 352 од., тролейбусів - 290 од., з яких відпрацювали амортизаційний термін і підлягають списанню 340 од. (96,6 %) трамваїв, та 194 од. (66,9 %) тролейбусів. Для забезпечення надійних, безаварійних та регулярних пасажироперевезень необхідно щорічно оновлювати рухомий склад в кількості 20 трамваїв та 20 тролейбусів. Якщо щорічно не проводити оновлення рухомого складу, подальше погіршення стану парку призведе до руйнування функціональних можливостей транспортної схеми м. Харкова і викличе негативні соціальні наслідки. Згідно з діючою системою ремонтів міського електротранспорту (наказ Держжитлокомунгоспу України № 120 від 03.12.91 р.) станом на 01.01.08 р. потребують капітального ремонту 67 од. тролейбусів та 268 од. трамвайних вагонів. Проведення капітальних ремонтів надає можливість подовжити термін експлуатації рухомого складу до 10 років. В зв'язку з обмеженими обсягами фінансування, капітальні ремонти на підприємстві не виконуються в повній мірі та необхідній кількості, що негативно впливає на технічний ресурс рухомого складу. Станом на 01.01.08р. протяжність трамвайних колій ХКП "Міськелектротранс" становить 236,6 км, з них - потребують капітального ремонту 117 км, (49,4 %) та 204 шт. (30%) спецчастин, які на них розташовані. Наслідками незадовільного стану трамвайних колій, є сходи трамваїв, затримки руху та наявність ДТП. Згідно з діючими Правилами технічної експлуатації трамвая та тролейбуса, затвердженими наказом Держжитлокомунгоспу України №103 від 10.12.96 р. (зі змінами та доповненнями) щорічно потребують капітального ремонту не менше 12 км колій. З метою подовження терміну їх експлуатації доцільно проведення капітальних ремонтів колій з застосуванням новітніх технологій, при цьому знижується рівень шуму при русі трамваїв, зменшується знос механічної та електричної частин рухомого складу, підземні комунікації міста захищаються від поразки блукаючими токами, а головне - термін служби такої конструкції становить 20-25 років, в той час як традиційної - 10 років. Енергозабезпечення підприємства здійснюють 59 тягових підстанцій, 54% з яких відповідно до Правил використання електроустановок, потребують заміни обладнання, в зв'язку з тим, що воно знаходиться в експлуатації більш 25-30 років, фізично та морально зношено. Довжина контактної мережі складає 793,1 км, з яких, згідно з Правилами технічної експлуатації трамваїв і тролейбусів, потребує заміни - 165 км (21%). Протяжність кабельної мережі - 683,2 км, із яких 180 км (26,3%) потребують заміни і знаходяться в аварійному стані. Забезпечення сталої роботи ХКП "Міськелектротранс" та удосконалення транспортного обслуговування населення можливе лише за умови надання з міського бюджету м. Харкова щорічної фінансової підтримки. 3. Сучасний стан технічних засобів регулювання дорожнього руху в місті В теперішній час в м. Харкові функціонує 309 світлофорних об'єктів (2024 од. транспортних світлофорів і 1196 од. пішохідних), з яких технічно зношені 156 об'єктів (50,4%). До діючої в місті з 1984 року автоматизованої системи управління дорожнім рухом включені лише 64 світлофорних об'єкта, але вона вже не відповідає сучасним вимогам і потребує реконструкції та подальшого розвитку. Крім того, на вулично-дорожній мережі міста розташовано більш ніж 20000 дорожніх знаків, 75% з яких потребують заміни (згідно з існуючими нормами термін служби дорожнього знаку - 4 роки), потреба в щорічній заміні становить 5000-6000 знаків. На аварійно-небезпечних ділянках встановлено понад 18 км пішохідної огорожі, 14 км (78%) з якої потребує заміни через незадовільний технічний стан. В теперішній час, в зв'язку зі значним збільшенням інтенсивності дорожнього руху підвищуються вимоги до якості дорожньої розмітки, яка потребує застосування більш довговічної спеціальної фарби або сучасного полімерного покриття. Крім того, парк спецтехніки, який використовується для обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху в місті, зношений на 90% і потребує заміни. 4. Мета Програми та основні принципи державної політики з реформування та розвитку міського електротранспорту Метою Програми є реалізація виконавчими органами місцевого самоврядування в межах своєї компетенції завдань державної політики у сфері дорожнього руху та міського електротранспорту, визначених Законами України "Про дорожній рух", "Про міський електричний транспорт", "Про Загальнодержавну програму реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2004-2010 роки", "Державною програмою розвитку міського електротранспорту на 2007-2015 роки" та "Програмою розвитку і реформування житлово-комунального господарства м. Харкова на 2003-2010р.р.". Відповідно до визначених законодавчих актів основними завданнями у сфері міського електротранспорту, в тому числі є: - створення доступних, якісних та безпечних послуг з перевезень міським наземним електротранспортом; - забезпечення сталого функціонування і динамічного розвитку міського електротранспорту; - збереження і розвиток електротранспортної інфраструктури та маршрутної мережі. у сфері організації дорожнього руху - обладнання доріг, вулиць та залізничних переїздів технічними засобами регулювання дорожнього руху з застосуванням новітніх технологій та їх утримання в належному стані. А також, підвищення рівня технічного оснащення комунальних підприємств, що здійснюють перевезення пасажирів та забезпечують належний стан технічних засобів регулювання дорожнього руху в м. Харкові. 5. Напрямки та заходи з виконання Програми Основними напрямками та заходами з виконання Програми є: 1) утримання в належному стані технічних засобів регулювання дорожнього руху; 2) розмітка проїжджої частини вулично-дорожньої мережі міста; 3) придбання спецтехніки для обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху та забезпечення належного функціонування міського електротранспорту; 4) придбання рухомого складу (трамвайних вагонів та тролейбусів); 5) відновлення технічного ресурсу існуючого парку рухомого складу міського електротранспорту шляхом виконання капітальних ремонтів, в тому числі з модернізацією на КП "Харківський вагоноремонтний завод"; 6) капітальний ремонт, реконструкція трамвайних колій, переїздів, стрілочних переводів, в тому числі з використанням новітніх технологій; 7) капітальний ремонт, реконструкція контактних мереж та інших об'єктів міського електротранспорту; 8) будівництво станції технічного обслуговування тролейбусів та інших об'єктів міського електротранспорту; 9) впровадження енергозберігаючих технологій на підприємствах, що здійснюють перевезення пасажирів та забезпечують належний стан технічних засобів регулювання дорожнього руху в м. Харкові; 10) розробка комплексної транспортної схеми в м. Харкові з урахуванням обсягів перевезень всіма видами пасажирського транспорту; 11) виключення невиправданого дублювання трамвайних і тролейбусних маршрутів іншими видами міського пасажирського транспорту; 12) надання фінансової підтримки підприємствам, що здійснюють перевезення пасажирів та забезпечують належний стан технічних засобів регулювання дорожнього руху в м. Харкові; 13) реконструкція існуючої автоматизованої системи управління дорожнім рухом в місті; 14) поповнення обігових коштів КП "Харківський вагоноремонтний завод"; 15) внески органів місцевого самоврядування в статутний фонд КП "Харків-Сигнал" на придбання спецтехніки для розмітки проїжджої частини вулично-дорожньої мережі міста; 16) прокладка електрокабелю від підстанції АК "Харківобленерго" до будинку автоматизованої системи управління дорожнім рухом по вул. Чоботарській, 6. 6. Соціально-економічні наслідки реалізації Програми Реалізація означеної Програми дозволить забезпечити безперебійну та безаварійну роботу транспорту, перевезення пасажирів в необхідних обсягах, надійну експлуатацію рухомого складу електротранспорту та об'єктів енергозабезпечення. Кількісні показники розвитку міського електротранспорту та забезпечення належного стану технічних засобів регулювання дорожнього руху надані в таблиці. Показники розвитку міського електротранспорту та забезпечення належного стану технічних засобів регулювання дорожнього руху в м. Харкові на 2008-2015 роки № п/п Найменування Од. виміру 2008 2009 2010 2011-2015 Міський електротранспорт 1. Оновлення рухомого складу, всього, в т.ч.:- трамваїв;- тролейбусів. од. 1616- 19136 21156 17060110 2. Розробка проектно-кошторисної документації на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об'єктів міського електротранспорту од. 30 3. Будівництво та реконструкція трамвайних і тролейбусних ліній км - 4,2 1,6 24,6 4. Капітальний ремонт об'єктів міського електротранспорту, в т.ч.:- трамвайних вагонів;- трамвайних колій, переїздів, стрілочних переводів;- тягових підстанцій (заміна устаткування);- контактної мережі;- кабельної мережі. од. км од.кмкм 36 5 510,512 36 5 612,720 36 5 510,720 150 25 1646,6110 5. Реконструкція об'єктів міського електротранспорту, в т.ч.:- трамвайних переїздів;- інших. од.од. 155 6. Придбання спецтехніки для забезпечення функціонування об'єктів міського електротранспорту од. 86 Технічні засоби регулювання дорожнього руху 1. Забезпечення електроенергією роботу світлофорних об'єктів. тис. квт/рік 4032 4839 5807 17500 2. Заміна:- транспортних світлофорів;- пішохідних світлофорів;- дорожніх знаків;- покажчиків маршрутного орієнтування водіїв;- пошкодженої пішохідної огорожі. шт.шт.шт. шт.п.м. 3501205000 1115000 4001506500 1205500 4501807500 1356000 250090025000 70015000 3. Встановлення пішохідної огорожі. п.м. 2757 2895 3010 17500 4. Розмітка проїжджої частини вулично-дорожньої мережі міста. тис. м2 51,19 56,31 61,95 350 5. Придбання спецтехніки. од. 7 7 7 35 7. Фінансове забезпечення Програми Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів міського бюджету, субвенції з державного бюджету та інших джерел, в тому числі власних коштів підприємств. Директор Департаменту транспорту і зв'язку Є.Н. Водовозов Додаток № 2 до рішення 19 сесії Харківської міської ради 5 cкликання "Про затвердження "Програми розвитку міського електротранспорту та забезпечення належного стану технічних засобів регулювання дорожнього руху в м. Харкові на 2008-2015 роки" від 27.02.2008р. № 57/08, в редакції рішення 24 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 03.07.2008 р. № 206/08 Кошторис витрат на виконання "Програми розвитку міського електротранспорту та забезпечення належного стану технічних засобів регулювання дорожнього руху в м. Харкові на 2008-2015 роки" на 2008 рік за рахунок коштів міського бюджету № п/п № пункту заходів, передбачених розділом 5 Програми Головний розпорядник коштів,зміст Сума, грн. Департамент транспорту і зв'язку 1. 12 Фінансова підтримка ХКП «Міськелектротранс» та його структурних підрозділів 65 000 000 2. 4 Придбання вагонів (трамваїв і тролейбусів) для ХКП «Міськелектротранс» на умовах співфінансування з державного бюджету, в т.ч.: 33 468 800 2.1. за рахунок коштів міського бюджету 18 468 800 2.2. за рахунок субвенції з державного бюджету 15 000 000 3. 1 Утримання технічних засобів регулювання дорожнього руху 11 500 000 4. 2 Розмітка проїжджої частини вулично-дорожньої мережі міста 800 000 5. 6 Придбання матеріалів для капітального ремонту трамвайних колій ХКП «Міськелектротранс» (цільовий фонд міського бюджету) 2 000 000 6. 3 Внески органів місцевого самоврядування в статутний фонд ХКП «Міськелектротранс» на придбання спецтехніки для забезпечення функціонування об'єктів міського електротранспорту (бюджет розвитку) 2 000 000 7. 6,7,8 Розробка проектно-кошторисної документації на будівництво і реконструкцію об'єктів ХКП «Міськелектротранс» трамвайних колій, переїздів, тягових підстанцій та інших (бюджет розвитку) 4 571 000 8. 6 Реконструкція трамвайних переїздів з розробкою проектно-кошторисної документації (бюджет розвитку): 5 429 000 8.1. вул. Шевченко - вул. Матюшенко 902 000 8.2. вул. Шевченко - вул. Жилярді 902 000 8.3. вул. Героїв Праці - вул. Ак. Павлова 804 000 8.4. Салтівське шосе - пр-т Тракторобудівників 597 000 8.5. Салтівське шосе - вул. Гв. Широнінців 358 000 8.6. Салтівське шосе - пр-т 50 річчя СРСР 706 000 8.7. Салтівське шосе - вул. Ак. Павлова 575 000 8.8. пр-т Тракторобудівників - пр-т 50 річчя ВЛКСМ 585 000 9. 5 Капітальний ремонт трамвайних вагонів ХКП «Міськелектротранс» 2 500 000 10. 14 Поповнення обігових коштів КП «Харківський вагоноремонтний завод» 1 100 000 11. 15 Внески органів місцевого самоврядування в статутний фонд КП «Харків-Сигнал» на придбання спецтехніки для розмітки проїжджої частини вулично-дорожньої мережі міста (бюджет розвитку) 980 000 12. 16 Прокладка електрокабелю від підстанції АК «Харківобленерго» до будівлі АСУ-Д по вул. Чоботарській,6 (бюджет розвитку) 290 000 13. 13 Реконструкція автоматизованої системи управління дорожнім рухом (бюджет розвитку) 10 000 000 14. 6 Реконструкція трамвайних колій ХКП «Міськелектротранс» з розробкою проектно-кошторисної документації (бюджет розвитку): 13 000 000 14.1 вузол «пл. Малиновського» 956 000 14.2 вул. Конєва (до Гончарівського мосту) 2 918 000 14.3 вул. Полтавський Шлях (до Лопанського мосту) 3 669 000 14.4 вузол «Лопанський міст» 1 381 000 14.5 вузол «пл. Р. Люксембург» і пл. Пролетарська 4 076 000 Разом по головному розпоряднику коштів 152 638 800 Директор Департаменту транспорту і зв'язку Є.Н. Водовозов |
|
|
24.11.2017, 23:46
Сообщение
#2
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 2283 Регистрация: 11.5.2008 Из: Днепр Пользователь №: 87 |
ИМХО превратить в троллейбус Аб41 и 54 - вполне достаточно.
|
|
|
25.11.2017, 0:15
Сообщение
#3
|
|
Активный участник Группа: Модераторы Сообщений: 5564 Регистрация: 7.3.2008 Из: Leipzig, Deutschland Пользователь №: 2 |
ИМХО превратить в троллейбус Аб41 и 54 - вполне достаточно. Во всем этом троллейбусном строительстве на Северную Салтовку прослеживаются забавные советские стереотипы. Дело в том, что при "совке" автобусы работали очень хреново, а электротранспорт - немного лучше. Поэтому, чтобы улучшить транспортное сообщение окраин, туда тянули троллейбусные или трамвайные линии. Примерно то же с Северной сейчас. Купить полтора десятка автобусов БВ на 41 и 54 маршруты и организовать их нормальную работу у нас получается намного сложнее, чем приобрести 120 низкопольных троллейбусов, построить несколько километров троллебусной линии, две или три подстанции, поставить столбы, повесить КС... |
|
|
25.11.2017, 17:34
Сообщение
#4
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 39039 Регистрация: 9.3.2008 Из: Харьков Пользователь №: 8 |
Купить полтора десятка автобусов БВ на 41 и 54 маршруты и организовать их нормальную работу у нас получается намного сложнее, чем приобрести 120 низкопольных троллейбусов, построить несколько километров троллебусной линии, две или три подстанции, поставить столбы, повесить КС... Собянин, перелогинься ) На Северной Салтовке необходимый пасспоток для троллейбуса есть, так что действительно лучше построить КС, чем продолжать гонять пердящие автобусы. |
|
|
25.11.2017, 17:52
Сообщение
#5
|
|
Активный участник Группа: Пользователи Сообщений: 11919 Регистрация: 30.4.2015 Из: yt ljk;yj t,fnm Пользователь №: 3833 |
|
|
|
Текстовая версия | Сейчас: 22.11.2024, 15:05 |