![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 39235 Регистрация: 9.3.2008 Из: Харьков Пользователь №: 8 ![]() |
Несколько вчерашних фото ремонтных работ на перегоне Покотиловка - Мерефа
На ж/д переезде возле платформы Высокий снимали настил переезда ![]() с помощью АГД1А-488 и крепких выражений ![]() ![]() А возле платформы Комаровка переезд уже был разобран, а путь выглядел замененным ![]() Чуть позже туда подъехал ВЛ8(?) с хопперами, но это уже осталось за кадром. |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 26692 Регистрация: 8.3.2008 Пользователь №: 3 ![]() |
Цитата Проект «Реконструкція контактної мережі на дільниці Нова Баварія—Люботин (посилення електропостачання на дільниці Харків—Люботин—Совнаркомівська)» розроблено Харківським відділенням філії «Проектно-вишукувальний інститут залізничного транспорту» ПАТ «Укрзалізниця» на підставі завдання на проектування.
Мета проектованої діяльності — підвищення швидкості руху поїздів, покращення умов експлуатації залізниці, умов праці залізничників та підвищення рівня безпеки перевезень. Проектними рішеннями передбачена контактна мережа, розрахована для швидкісного руху пасажирських поїздів до 160 км/год. та руху вантажних поїздів зі швидкістю до 90 км/год. Довжина контактної мережі складає 18,05 км. Контактна підвіска передбачається компенсованою з двома контактними проводами та несучим тросом. Висота підвіски контактного проводу над рівнем головки рейки при безпровисному положенні прийнята 6250 мм. В якості обладнання, яке підтримує контактну підвіску, приймаються залізобетонні опори проміжні та анкерні з неізольованими консолями та жорсткими поперечинами з фіксаторними стійками. Проходи контактної мережі та ліній а/б і п/е в районі залізничних мостів на ПК121 (біля посту секціонування контактної мережі) та ПК226 (за з. п. Водяне) виконуються на металевих опорах в фундаментах. Секціонування контактної мережі окремих колій здійснюється ізолюючими спряженнями анкерних ділянок, секційними ізоляторами та роз’єднувачами. Для захисту обслуговуючого персоналу від ураження електричним струмом усі опори контактної мережі заземлюються. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 27.4.2025, 12:50 |