![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 90 Регистрация: 1.9.2010 Пользователь №: 3030 ![]() |
Пасажирські потяги при гетьмані П.Скоропадськом :-)
Харків https://www.facebook.com/photo.php?fbid=227...g_F9kimaQYfXwEv |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 90 Регистрация: 1.9.2010 Пользователь №: 3030 ![]() |
|
|
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 166 Регистрация: 5.11.2010 Пользователь №: 3070 ![]() |
Відродження, № 125 за 1918 рік Згадується потяг для військових № 91в/92е Харків - Пінськ. Оскільки прописувалося узгодження із потягом на Брест, потяг для військових мав бути регулярним. Охарактеризуйте, будь ласка, більш докладно термін "етапна валка". Спецпотяг? Так, в цьому випадку - спецпотяг, а в часи імперії та СРСР це стосувалося арештантів. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 8.6.2025, 15:21 |