Стоимость проезда - пригород |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Стоимость проезда - пригород |
30.6.2016, 10:16
Сообщение
#1
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 39042 Регистрация: 9.3.2008 Из: Харьков Пользователь №: 8 |
http://newsroom.kh.ua/news/raynin-ne-dal-p...-v-elektrichkah
Райнин не дал повысить цены на проезд в электричках По словам губернатора, экономическая обоснованность данного тарифа взывает сомнения 29.06.2016, 20:48 Губернатор Харьковской области Игорь Райнин отказал ЮЖД в повышении стоимости проезда в пригородных поездах на 43%, назвав новую цену необоснованной. Об этом сообщает пресс-служба ХОГА. "Услугами пригородных поездов пользуются, как правило, наименее обеспеченные жители области, и повышение цен просто лишит многих из них возможности ездить на работу или на свои дачные участки, - заявил Райнин. - Методика расчета тарифов на перевозку пассажиров в пригородном транспорте не предоставлена, соответственно может вызывать сомнения экономическая обоснованность данного тарифа". Ранее аналогичное решение поддержали губернаторы Полтавской и Сумской областей. Таким образом, наш регион среди ближайших соседних остается единственным, где пока что сохранились старые цены на проезд в электричках. ПАВЕЛ ФЕДОСЕНКО |
|
|
26.4.2019, 9:54
Сообщение
#2
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 26506 Регистрация: 8.3.2008 Пользователь №: 3 |
32.21. До закінчення поїздки приміським поїздом пасажир повинен зберігати квиток і пред'являти його за вимогою осіб, які здійснюють контроль, у тому числі на станції призначення пасажира.
32.32. Поїздка пасажира повинна розпочинатись від станції, указаної у квитку, або на одній з проміжних станцій на шляху прямування пасажира. При проїзді в приміських поїздах контроль за наявністю в пасажирів квитків, як правило, здійснюється на шляху прямування поїзда. За рішенням перевізника контроль може здійснюватись посадковими бригадами з числа працівників перевізника при вході (виході) для посадки на (з) перон(у) або при посадці (висадці) до (з) вагона(у). Контроль за наявністю та дією квитків може також здійснюватись через автоматизовані (або механізовані) засоби контролю, у тому числі при вході (виході) до (з) вагона чи на (з) перон (у). {Абзац другий пункту 32.32 розділу 32 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 107 від 15.03.2016} 32.33. При посадці в приміський поїзд, який обслуговується провідниками, пасажир зобов'язаний пред'явити провіднику квиток. 36.1. Контроль у приміських поїздах здійснюється посадовими та службовими особами перевізника. {Абзац перший пункту 36.1 розділу 36 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 235 від 22.07.2011; в редакції Наказу Міністерства інфраструктури № 107 від 15.03.2016} Ці особи перевіряють: наявність у пасажирів квитків; дотримання пасажирами громадського порядку в поїздах, на вокзалах і виконання ними, а також працівниками залізничного транспорту, вимог нормативно-правових актів, що регулюють перевезення пасажирів; правильність видачі і оформлення квитків для проїзду; організацію продажу квитків та обслуговування пасажирів на вокзалах, зупинкових пунктах і в поїздах; правильність оформлення та перевезення ручної поклажі; {Абзац сьомий пункту 36.1 розділу 36 в редакції Наказу Міністерства інфраструктури № 107 від 15.03.2016} правильність оформлення проїзду провідниками вагонів, роз'їзними квитковими касирами, правильність стягнення штрафів, повноту та своєчасність унесення грошових сум; {Абзац восьмий пункту 36.1 розділу 36 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 107 від 15.03.2016} виконання провідниками вагонів посадових інструкцій; дотримання вимог санітарного законодавства. 36.2. Особи, які здійснюють контроль, повинні мати припис установленого зразка, посвідчення особи і пред'являти їх на вимогу пасажирів. {Абзац пункту 36.2 розділу 36 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 107 від 15.03.2016} Посадові особи Укрзалізниці, відповідальні за ту чи іншу ділянку роботи, можуть здійснювати перевірки в межах компетенції за пред'явленням посвідчення особи. 36.3. У разі виявлення перевезення пасажиром ручної поклажі понад установлену норму або з перевищенням габаритів ручної поклажі незалежно від ваги пасажир зобов'язаний сплатити штраф і провізну плату за весь шлях прямування. 36.4. Під час перевірки безплатних, пільгових, приміських пільгових абонементних квитків пасажири повинні пред'явити (на вимогу того, хто здійснює контроль) документ, що підтверджує право на пільги. {Пункт 36.4 розділу 36 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства транспорту та зв'язку № 252 від 04.03.2008} 36.5. Якщо під час здійснення контролю виявлено пасажира без квитка або з безплатним квитком, не підтвердженим документом про право на безплатний проїзд, то він повинен сплатити штраф та оплатити проїзд від станції посадки до місця призначення. Сплата штрафу оформляється квитанцією, а проїзду - квитком. 36.6. Квитки з виправленнями, зробленими не уповноваженими на це особами, уважаються недійсними, а пасажири з такими квитками вважаються безквитковими. 36.7. Якщо пасажир здійснював поїздку на підставі пільгового квитка без документа, що підтверджує право на таку пільгу, то він повинен сплатити штраф та різницю вартості повного та пільгового квитка від станції посадки до станції призначення, зазначених у квитку. 36.8. Якщо пасажир не має грошей для оплати штрафу та проїзду, то він повинен залишити поїзд на найближчій станції чи зупинковому пункті. 36.9. Квитки, визнані недійсними під час посадки в поїзд чи під час поїздки пасажирів, не дають права на здійснення поїздки. 36.10. У разі перевезення дітей віком від 6 до 14 років без дитячих квитків супровідник дитини повинен сплатити штраф та вартість проїзду дитини. 36.11. При перевезенні за дитячими квитками дітей віком старше 14 років супровідник сплачує штраф та різницю між вартістю повного і дитячого квитка від станції відправлення до станції призначення. 36.12. Абонементні квитки без компостера та квитки без зазначення станції призначення, з невірними назвами станцій та іншими неправильностями, які сталися з вини працівників залізничного транспорту, визнаються дефектними і вилучаються, про що складається акт. У разі виявлення дефектного абонементного квитка в приміському поїзді цей квиток відбирають і складають акт за формою ЛУ-4 (у трьох примірниках). Перший примірник вручають пасажиру. На підставі акта в квитковій касі видають безплатно новий квиток, на корінці роблять відмітку "Виданий замість вилученого дефектного". Дефектні квитки, вилучені особами, які здійснюють контроль, долучаються до двох інших екземплярів актів, які передаються перевізнику для розслідування і вжиття заходів. {Абзац другий пункту 36.12 розділу 36 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 107 від 15.03.2016} https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0310-07 |
|
|
26.4.2019, 14:29
Сообщение
#3
|
|
Активный участник Группа: Пользователи Сообщений: 2408 Регистрация: 23.6.2008 Из: ХО Пользователь №: 108 |
32.21. До закінчення поїздки приміським поїздом пасажир повинен зберігати квиток і пред'являти його за вимогою осіб, які здійснюють контроль, у тому числі на станції призначення пасажира. 32.32. Поїздка пасажира повинна розпочинатись від станції, указаної у квитку, або на одній з проміжних станцій на шляху прямування пасажира. При проїзді в приміських поїздах контроль за наявністю в пасажирів квитків, як правило, здійснюється на шляху прямування поїзда. За рішенням перевізника контроль може здійснюватись посадковими бригадами з числа працівників перевізника при вході (виході) для посадки на (з) перон(у) або при посадці (висадці) до (з) вагона(у). Контроль за наявністю та дією квитків може також здійснюватись через автоматизовані (або механізовані) засоби контролю, у тому числі при вході (виході) до (з) вагона чи на (з) перон (у). Чудненько. Организовать нормальный сбор платы за проезд не можем, потому узаконим беспредел. -------------------- Хорошими делами прославиться нельзя!
|
|
|
Текстовая версия | Сейчас: 25.11.2024, 10:41 |