![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 39342 Регистрация: 9.3.2008 Из: Харьков Пользователь №: 8 ![]() |
|
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 26761 Регистрация: 8.3.2008 Пользователь №: 3 ![]() |
ПЕРЕВАНТАЖЕНА ФУРА СПРИЧИНИЛА РУЙНУВАННЯ шляхопроводу біля Харкова
Аварійне руйнування частини шляхопроводу через залізницю на дорозі М-18 в районі с. Пісочин (об’їзна Харкова) відбулося через динамічний удар перевантаженої фури Наразі транспортні потоки направлено по іншій частині Окружної - по дорозі Київ- Харків - Довжанський. За повідомленням Харківської САД, сьогодні вранці зафіксовано аварійне руйнування ригеля пролітноі опори на шляхопроводі в Харківській області в районі с. Пісочин (об’їзна Харкова), яке виникло в результаті зміщення пролітноі конструкції. Згідно з експертизою ХАДІ, проведеною у травні 2018 р, транспортна споруда (побудована у 1977 році) кваліфікувалася як працездатна і до категорії аварійних не належала. За попередніми даними, руйнування відбулося через суттєве перевантаження однієї із фур, що пересувалася мостом, в результаті чого відбувся зсув плити та руйнування конструкції. Зміщення конструкції, за попередньою інформацією, зміг спричинити динамічний удар перевантаженої фури, про що свідчить чітко виражений гальмівний шлях у межах місця руйнування. В результаті події ніхто не постраждав. Рух цією ділянкою закрито . Наразі аналізують камери відеоспостереження, вивчають гальмівний шлях та інші фактори для встановлення причини руйнування. Рух залізничного транспорту на під’їздах до шляхопроводу уповільнено . На місці події працюють дорожники , мостовики, представники поліції. За результатами обстеження, буде прийнято рішення щодо відновлення або ділянки мосту, або необхідності повної реконструкції мостової споруди. (с) Укравтодор |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 23.6.2025, 3:30 |