Приобретение троллейбусов с УАХ |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Приобретение троллейбусов с УАХ |
28.2.2020, 12:20
Сообщение
#1
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 39042 Регистрация: 9.3.2008 Из: Харьков Пользователь №: 8 |
Итак, начало...
Цитата УКРАЇНА ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 33 сесія 7 скликання Р І Ш Е Н Н Я Від 26.02.2020 р. № 2059/20 м. Харків Про надання згоди КП «Салтівське трамвайне депо» на придбання тролейбусів з автономним ходом на умовах фінансового лізингу Ураховуючи обмежені фінансові можливості комунальних підприємств міського електротранспорту, які не дозволяють здійснювати придбання рухомого складу шляхом прямої закупівлі, на підставі ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись ст. 59 зазначеного Закону, Харківська міська рада ВИРІШИЛА: 1. Надати згоду КП «Салтівське трамвайне депо» на придбання рухомого складу на таких умовах фінансового лізингу: 1.1. Предмет лізингу - не більше 50 (п’ятдесяти) одиниць тролейбусів з автономним; ходом. 1.2. Строк лізингу - не більше 60 місяців з дати визначеної договором; 1.3. Вартість предмету лізингу - не більше 520 000 000 грн 00 коп. (п’ятсот двадцяти мільйонів гривень 00 копійок). 1.4. Авансовий платіж — не менше 20 відсотків від вартості предмета лізингу з ПДВ. 1.5. Розмір та строки плати лізингових платежів - щомісячно, тіло рівними частинами відповідно до умов договору фінансового лізингу. 2. При формуванні проекту бюджету міста Харкова на 2020-2024 рр. передбачати кошти на відшкодування вартості предмету лізингу. 3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію Харківської міської ради з питань транспорту, зв’язку та екології і секретаря Харківської міської ради. Міський голова Г.А. КЕРНЕС Таким образом, закладывают 10,4 Мгрн. за один троллебус... не многовато? |
|
|
29.2.2020, 20:38
Сообщение
#2
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 26506 Регистрация: 8.3.2008 Пользователь №: 3 |
Без реального увеличения штата водителей при закупке новых троллейбусов старые все равно идут под забор. Да и сомнительно что при первой возможности молодой водитель не выберет себе что-то более современное. И водители пересаживаются на новые, тут наглядный пример был Тролзофаната ставшего Богданофилом
|
|
|
29.2.2020, 23:23
Сообщение
#3
|
|
Активный участник Группа: Пользователи Сообщений: 11920 Регистрация: 30.4.2015 Из: yt ljk;yj t,fnm Пользователь №: 3833 |
|
|
|
1.3.2020, 3:15
Сообщение
#4
|
|
Активный участник Группа: Пользователи Сообщений: 1729 Регистрация: 23.5.2014 Из: Харьков Пользователь №: 3710 |
То, что стал филом, это ещё спорно, потому что техника сырая и выделывается Но 2347 стоит при этом мертвым грузом (почему-то на смежном ресурсе решили, что он проходит ремонт вместе с 2344) и на неё он почему-то не возвращается. А так техника сырая... вот, например, в 2639 крыша течет в 3-х местах. |
|
|
Текстовая версия | Сейчас: 25.11.2024, 17:38 |