![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 39215 Регистрация: 9.3.2008 Из: Харьков Пользователь №: 8 ![]() |
Итак, начало...
Цитата УКРАЇНА ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 33 сесія 7 скликання Р І Ш Е Н Н Я Від 26.02.2020 р. № 2059/20 м. Харків Про надання згоди КП «Салтівське трамвайне депо» на придбання тролейбусів з автономним ходом на умовах фінансового лізингу Ураховуючи обмежені фінансові можливості комунальних підприємств міського електротранспорту, які не дозволяють здійснювати придбання рухомого складу шляхом прямої закупівлі, на підставі ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись ст. 59 зазначеного Закону, Харківська міська рада ВИРІШИЛА: 1. Надати згоду КП «Салтівське трамвайне депо» на придбання рухомого складу на таких умовах фінансового лізингу: 1.1. Предмет лізингу - не більше 50 (п’ятдесяти) одиниць тролейбусів з автономним; ходом. 1.2. Строк лізингу - не більше 60 місяців з дати визначеної договором; 1.3. Вартість предмету лізингу - не більше 520 000 000 грн 00 коп. (п’ятсот двадцяти мільйонів гривень 00 копійок). 1.4. Авансовий платіж — не менше 20 відсотків від вартості предмета лізингу з ПДВ. 1.5. Розмір та строки плати лізингових платежів - щомісячно, тіло рівними частинами відповідно до умов договору фінансового лізингу. 2. При формуванні проекту бюджету міста Харкова на 2020-2024 рр. передбачати кошти на відшкодування вартості предмету лізингу. 3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію Харківської міської ради з питань транспорту, зв’язку та екології і секретаря Харківської міської ради. Міський голова Г.А. КЕРНЕС Таким образом, закладывают 10,4 Мгрн. за один троллебус... не многовато? ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 85 Регистрация: 7.12.2017 Пользователь №: 4173 ![]() |
А в чем необходимость покупки троллейбусов с АХ именно под эти маршруты. Наверное такие машины нужны туда, где, например, наблюдается небольшой пассажиропоток, который необходимо вывозить НОТ, но постройка комплекса инфраструктуры экономически нецелесообразна. Или есть проблемы в нехватке электрических мощностей. Зачем нужен дублер 18 троллейбусу, если последний сам пассажиров собирает по крохам. Усилить 12 и 18 маршруты, и на Балакирева не нужен дорогостоящий АХ. Дружбы Народов пересекают две троллейбусные линии + депо. Протянуть две пары проводов и добавить мощностей в ближайших тяговых станциях - зачем покупать дорогостоящую технику, тем более планировать маршрут через бутылочное горлышко Героев Труда. До Дафи и Ашана всю Сев.Салтовку довезет усиленный 42, если РК ул.Барабашова перенести через перекресток на стоянку перед Ашаном
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 12.4.2025, 20:27 |