Приобретение троллейбусов с УАХ |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Приобретение троллейбусов с УАХ |
28.2.2020, 12:20
Сообщение
#1
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 39027 Регистрация: 9.3.2008 Из: Харьков Пользователь №: 8 |
Итак, начало...
Цитата УКРАЇНА ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 33 сесія 7 скликання Р І Ш Е Н Н Я Від 26.02.2020 р. № 2059/20 м. Харків Про надання згоди КП «Салтівське трамвайне депо» на придбання тролейбусів з автономним ходом на умовах фінансового лізингу Ураховуючи обмежені фінансові можливості комунальних підприємств міського електротранспорту, які не дозволяють здійснювати придбання рухомого складу шляхом прямої закупівлі, на підставі ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись ст. 59 зазначеного Закону, Харківська міська рада ВИРІШИЛА: 1. Надати згоду КП «Салтівське трамвайне депо» на придбання рухомого складу на таких умовах фінансового лізингу: 1.1. Предмет лізингу - не більше 50 (п’ятдесяти) одиниць тролейбусів з автономним; ходом. 1.2. Строк лізингу - не більше 60 місяців з дати визначеної договором; 1.3. Вартість предмету лізингу - не більше 520 000 000 грн 00 коп. (п’ятсот двадцяти мільйонів гривень 00 копійок). 1.4. Авансовий платіж — не менше 20 відсотків від вартості предмета лізингу з ПДВ. 1.5. Розмір та строки плати лізингових платежів - щомісячно, тіло рівними частинами відповідно до умов договору фінансового лізингу. 2. При формуванні проекту бюджету міста Харкова на 2020-2024 рр. передбачати кошти на відшкодування вартості предмету лізингу. 3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію Харківської міської ради з питань транспорту, зв’язку та екології і секретаря Харківської міської ради. Міський голова Г.А. КЕРНЕС Таким образом, закладывают 10,4 Мгрн. за один троллебус... не многовато? |
|
|
18.8.2020, 23:39
Сообщение
#2
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 2189 Регистрация: 5.5.2008 Из: Stettin-Schwarzow, Zur Sonne Пользователь №: 79 |
Щас набегут желающие уплотнять дырки и заявят, что маршрут должен носить номер 4. Но в отличие от Тб47 (которому сам Б-г велел именоваться 41-м), для маршрута по Дружбы Народов 48 - действительно оправданный номер.
-------------------- |
|
|
19.8.2020, 9:56
Сообщение
#3
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 2204 Регистрация: 11.3.2008 Из: пос. Жуковского Пользователь №: 27 |
|
|
|
19.8.2020, 10:03
Сообщение
#4
|
|
Активный участник Группа: Пользователи Сообщений: 2448 Регистрация: 30.5.2018 Пользователь №: 4277 |
А почему 41-й? По аналогии с Тб48 на Ужвий должен был идти Тб28. Тем более - он тоже свободен сейчас. Особенно с учетом того, что до 2014 "ходил" социальный маршрут 28: https://gortransport.kharkov.ua/city_routes/24/history/ |
|
|
19.8.2020, 10:06
Сообщение
#5
|
|
Активный участник Группа: Опытные пользователи Сообщений: 39027 Регистрация: 9.3.2008 Из: Харьков Пользователь №: 8 |
|
|
|
Текстовая версия | Сейчас: 10.11.2024, 5:09 |