![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 6548 Регистрация: 9.3.2008 Из: Новые дома Пользователь №: 10 ![]() |
-------------------- /\ |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 39554 Регистрация: 9.3.2008 Из: Харьков Пользователь №: 8 ![]() |
Какие-то странности с закупкой бусов по программе ЕИБ...
![]() Сначала Садовый сообщил, что лучшее предложение было у МАЗа, но они не уверены, что МАЗы можно покупать https://city-adm.lviv.ua/news/city/transpor...oi-kompanii-maz Цитата Львів, за фінансової підтримки Європейського інвестиційного банку, має намір придбати 100 дванадцятиметрових низькопідлогових автобусів. За попередніми результатами оголошеного тендеру на закупівлю автобусів, найкращу пропозицію запропонувала білоруська компанія «МАЗ». З огляду на політичну ситуацію у Білорусії та невизнання Україною президентських виборів у цій країні, мер Львова Андрій Садовий звертається за роз`ясненням державної позиції у цих питаннях до Кабінету міністрів, а також просить львів'ян висловити свою думку. После этой новости возбудился Богдан и заявил, что их предложение на самом деле лучше https://bogdan.ua/novyny/na-lutskomu-avtoza...o-golovy-lvova/ Цитата Вчора на сайті Львівської міської ради, з посиланням на офіційну сторінку міського голови Львова у соцмережах, було поширене повідомлення про його звернення до містян з пропозицією висловити свою думку щодо «закупівлі 100 нових автобусів у білоруської компанії МАЗ». Ця інформація була із подивом сприйнята на Луцькому автоскладальному заводі, оскільки ще 15 квітня минулого року стало відомо, що найкращою ціновою пропозицією з-поміж п’яти учасників тендеру стала ціна, запропонована ДП «АСЗ №1». Крім того, супутні показники, як то витрати на технічне обслуговування, у українського автобуса також одні з найкращих. ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 3.10.2025, 8:08 |