![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 39235 Регистрация: 9.3.2008 Из: Харьков Пользователь №: 8 ![]() |
Крюковский вагоностроительный завод (КВСЗ, Полтавская область) произвел 20 из 90 пассажирских вагонов для АО "Укрзализныця" (УЗ), закупку которых, по просьбе президента Владимира Зеленского, обещал министр инфраструктуры Владислав Криклий... https://cfts.org.ua/news/2020/07/28/kvsz_po...v_dlya_uz_59933
Премьер-министр Украины Денис Шмыгаль попросил Министерство инфраструктуры, Министерство развития экономики, торговли и сельского хозяйства и Министерство финансов в ближайшее время найти возможность в 2020 году обеспечить Крюковский вагоностроительный завод (КВСЗ, Полтавская обл.) заказом еще как минимум на 70 вагонов https://cfts.org.ua/news/2020/07/29/shmygal...aliznytsi_59968 |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 39235 Регистрация: 9.3.2008 Из: Харьков Пользователь №: 8 ![]() |
Крюківський вагонобудівний завод виграв тендер на поставку поїздів для київського метро на 79 мільйонів євро. Зазначається, що КВБЗ пропонує столиці метропоїзди з асинхронним тяговим приводом з 3 моторними та 2 причіпними немоторними вагонами, візки вітчизняного виробництва з центральним пневмопідвішуванням та дисковими гальмами. Довжина поїзда становить 97 метрів, його конструкційна швидкість – 90 км/год, призначений термін служби – 50 років, загальна місткість (з урахуванням пасажирів, які стоять) – 1650 людей. У вагонах передбачені два інклюзивних, спеціально обладнаних місця для пасажирів колісному кріслі. Також передбачається вільний рух пасажирів із вагона до вагона – через герметичні переходи (поїзд-"труба"). У тендері також брала участь компанія Skoda. Утім, пропозиція КВБЗ була на 37 % дешевшою https://biz.censor.net/n3439571
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 27.4.2025, 11:10 |