![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
![]() Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 39286 Регистрация: 9.3.2008 Из: Харьков Пользователь №: 8 ![]() |
Аdidas выпустил кроссовки с встроенным проездным на берлинский общественный транспорт... http://cfts.org.ua/news/2018/01/15/adidas_...port_foto_44976
|
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 26714 Регистрация: 8.3.2008 Пользователь №: 3 ![]() |
Німецька залізниця наймає спеціалістів з MS-DOS та Windows 3.11 для підтримки роботи дисплеїв машиніста у поїздах
Німецька залізнична компанія опублікувала вакансію адміністратора Windows 3.11 і працівника з досвідом роботи з MS-DOS. Згідно опису, у перелік зобов’язань входить контроль системи з процесорами 166 МГц і 8 МБ оперативної пам’яті. Може здатися трохи тривожним, що сучасні залізниці все ще працюють на таких старовинних системах, але критично важливі системи часто дотримуються філософії «поки не зламано, не ремонтуй». Це програмне забезпечення відповідає за «систему відображення кабіни водія у високошвидкісних і регіональних поїздах, яка показує водієві найважливіші технічні дані в режимі реального часу». Windows 3.1 примітна тим, що була першою операційною системою Microsoft з графічним інтерфейсом користувача та інтегрованою мережею з мережевим стеком у захищеному режимі. Корпорація Майкрософт запустила цю ОС в 1992 році та припинила її підтримку 31 грудня 2001 року. Система зараз використовується в німецьких потягах ICE 1 та ICE 2. Нібито MS-DOS і Win 3.11 будуть перебувати в експлуатації до 2030 року або пізніше. watermarkТакож стверджується, що одна із залізничних систем під керуванням Win 3.11 має BIOS 1996 року та процесор 166 МГц плюс 8 МБ оперативної пам’яті. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 19.5.2025, 3:17 |