![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 8424 Регистрация: 8.3.2008 Из: Харьков транспортный Пользователь №: 4 ![]() |
Обсуждение новости "Харків'янка судиться з міськрадою за трамвай на вулиці Весніна" от 26.06.23.
|
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 489 Регистрация: 11.3.2008 Пользователь №: 28 ![]() |
Джерело: https://lyuk.media/news/appeal-vesnina-tram/
Продовжується нудний серіал "Трамвай на вулиці Весніна" 30 квітня Другий апеляційний суд Харкова почав розглядати апеляцію міськради, у якій чиновники намагаються оскаржити рішення суду першої інстанції про незаконність демонтажу трамвайної колії на вулиці Весніна. У січні Харківський окружний адміністративний суд визнав цей демонтаж незаконним а також таким, що суперечить генеральному плану міста. Інтереси міського Департаменту інфраструктури представляє Тетяна Погудіна, адвокат похивача задав їй низку питань: - Куди поділися трамвайні рейки з вулиці Весніна та Журавлівського узвозу? - Який юридичний характер мають відносини Департамента та КП «МіськЕлектроТрансСервіс» (МЕТС), яке і прибрало трамвайні рейки два роки тому? - Чи міг голова КП МЕТС самостійно прийняти рішення про демонтаж колії, без санкції Департаменту? - Чи звітувало КП МЕТС самому Департаменту про демонтаж рейок? - Чи впливає Департамент безпосередньо на діяльність КП МЕТС? Відповіді Тетяни Погудіної в усіх випадках були: «Не можу сказати». Вона заявила, що у статуті Департаменту інфраструктури дійсно прописані функції контролю за діяльністю КП МЕТС, але вона не знає, за які кошти проводився демонтаж колій на вулиці Весніна та чи відбувався він взагалі. Через повітряну тривогу та черговий російський обстріл Харкова суд оголосив перерву у розгляді справи. Наступне засідання у ній відбудеться 14 травня. Тобто представник Департаменту інфраструктури нічого не знає, представние міськради працівниця юридичного департаменту Ілона Гевел взагалі не з'явилася. Джерело: https://lyuk.media/news/appeal-vesnina-tram-2/ 1 травня, розглядалася інша справа: Харків’янка Ірина Кравченко вже майже два роки намагається отримати від міськради інформацію, звідки навесні 2022 року у міста взялися кошти, аби прибрати трамвай з Журавлівського узвозу та вулиці Весніна. Згідно із законом, ці дані мають бути у публічному доступі, проте громадська діячка не змогла знайти їх ані на сайті міськради, ані через прямий запит до чиновників. Пані Кравченко звернулася із відповідним запитом до Міністерства фінансів України. Там повідомили, що жодних коштів на демонтаж колій Харкову не виділяли, і перенаправили запит до Юридичного департаменту Харківської міськради. Департамент спочатку стягнув з неї 600 гривень за сканування 227 сторінок документації, а потім надіслав пошкоджені файли електронною поштою. Після кількох невдалих спроб зв’язатися з чиновниками харків’янка подала позов до суду. Представниця Міськради Олена Бабак заявила, що Міськрада начебто вже відправляла позивачці офіційну відповідь про те, що кошти на демонтаж колій з міського бюджету не виділялися. Проте це суперечить даним, розміщеним на Єдиному вебпорталі використання публічних коштів - на ремонті роботи по вулиці Весніна та міськрада витратила близько 232 мільйонів гривень. На пряме питання «Яким коштом комунальники профінансували демонтаж рейок на вулиці Весніна?» Бабак повідомила, що міськрада не знає. Зрештою, суд відхилив апеляційну скаргу міськради та залишив без змін рішення суду першої інстанції. Постанова не підлягає касаційному оскарженню, тому тепер міськрада зобов’язана надати Ірині Кравченко інформацію про обсяги та джерела фінансування робіт на вулиці Весніна під час воєнного стану. Проте невідомо, чи зробить вона це після судових розглядів, що тривають понад рік. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 26.4.2025, 14:17 |