![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 8424 Регистрация: 8.3.2008 Из: Харьков транспортный Пользователь №: 4 ![]() |
Обсуждение новости "Харків'янка судиться з міськрадою за трамвай на вулиці Весніна" от 26.06.23.
|
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Пользователи Сообщений: 1798 Регистрация: 2.12.2010 Из: Харьков Пользователь №: 3089 ![]() |
Наскільки я зрозумів процитований текст, то за час існування рейок на Весніна норми змінилися й інфраструктура перестала їм відповідати. Але ця невідповідність не була підставою для демонатжу колій і трамвай продовжував працювати. Тепер же, коли необхідно прокласти колії заново, стара траса не підходить, бо не відповідає сучасним нормам.
|
|
|
![]()
Сообщение
#3
|
|
Активный участник ![]() ![]() ![]() Группа: Опытные пользователи Сообщений: 489 Регистрация: 11.3.2008 Пользователь №: 28 ![]() |
Наскільки я зрозумів процитований текст, то за час існування рейок на Весніна норми змінилися й інфраструктура перестала їм відповідати. Але ця невідповідність не була підставою для демонатжу колій і трамвай продовжував працювати. Тепер же, коли необхідно прокласти колії заново, стара траса не підходить, бо не відповідає сучасним нормам. Це не прокладання колії заново, а лише відновлення незаконного знищеного, інакше Міськрада відкрито оголосила би про неможливість експлуатації у зв'язку з новими нормами Хоча тут мають розбиратися юристи |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 26.4.2025, 14:12 |