Скоростные электропоезда |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Скоростные электропоезда |
6.12.2011, 19:36
Сообщение
#1
|
|
Активный участник Группа: Пользователи Сообщений: 11162 Регистрация: 25.2.2009 Из: Харьков, Одесская Пользователь №: 1729 |
В этой теме предлагаю отслеживать планы и само появление Хюндаев.
Но, как оказалось не только. Нашумевшее Крюковское двухсистемное детище в ближайшие дни окажется на ЮЖД: Цитата Как сообщили в пресс-службе Южной железной дороги, новый завод построят на Сортировке, на территории ремонтно-экипировального депо Харьковского вагоноремонтного участка для технического обслуживания межрегиональных поездов.
Строительство предприятия уже начато и должно быть завершено в первом полугодии 2012 года. Предполагается, что завод станет аналогом российского предприятия по обслуживанию поездов «Сапсан». Как известно, поезд производства Крюковского вагоноремонтного завода поставят в Харьков до конца 2011 года, он будет курсировать между Киевом и Харьковом. http://vecherniy.kharkov.ua/news/58664/ -------------------- Точка зрения, высказанная в сообщении, является частной, и зачастую имеет саркастическую составляющую
|
|
|
16.1.2012, 13:32
Сообщение
#2
|
|
Активный участник Группа: Пользователи Сообщений: 304 Регистрация: 5.9.2008 Пользователь №: 163 |
Нові потяги «Україна-2»
Прес-служба Укрзалізниці повідомляє про те, що наприкінці року по маршруту Харків – Київ ходитимуть вагони вітчизняного виробництва – потяги «Україна-2» Крюківського вагонобудівного заводу. Кожен потяг вміщуватиме 726 пасажирів і складатиметься з 9 вагонів: - двох вагонів I класу на 60 посадочних місць, кожен з окремо виділеними зонами для розміщення VIP-пасажирів (по вісім VIP-пасажирів у кожному вагоні); - двох вагонів I класу по 64 місця у кожному; - трьох вагонів II класу по 94 місця у кожному; - одного вагона II класу по 84 місця у кожному, зокрема, по два місця для перевезення пасажирів з обмеженими фізичними можливостями; - одного вагона III класу на 112 посадочних місць. Кузови вагонів будуть зроблені з нержавіючої сталі, що забезпечить їх експлуатацію протягом 50 років з мінімальними витратами на ремонт (існуючі пасажирські вагони мають термін експлуатації 28 років). Новітня мікрокліматична установка, що працює у автоматичному режимі, забезпечить підтримку заданої температури в салонах незалежно від температури зовнішнього повітря. Для підвищення плавності ходу в вагонах будуть застосовані нові візки із пневматичним підвішуванням, що забезпечить перевезення пасажирів з максимальним комфортом по всьому діапазону швидкостей. Для забезпечення потреб у перевезеннях людей з обмеженими фізичними можливостями вагони «Україна-2» будуть обладнані необхідними для цього функціями. Аналогів поїздів з вагонами рівня «Україна-2» сьогодні в Україні не існує. Источник http://areny.lviv.ua/uk/ukraine-2012/kiev-...renylvivua.html -------------------- В Шаббат работают только православные!
|
|
|
Текстовая версия | Сейчас: 22.11.2024, 8:18 |